Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HELP ME ! :) potrzebna analiza błedów


mastiv1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem a właściwie to dwa:) dotyczący sondy jest wynikiem wymiany kata na DP, podczas robienia programu za ok 3tyg zostanie usunięta druga sonda z ECU.
i Teraz apropo błedów... Jadąc sobie na autostradzie bardzo szybko nagle... auto przestało jechac... :decayed: Z racji tego ze BOSE grało u kresu swych mozliwośći :banan: nie usłyszałem ewentualnych dźwieków owego zdarzenia. Mianowicie pompa HPFP (nie wiem jakiego użyć określenia) wyrwała sie z gwintów obudowy pompy vacum :facepalm:
zatrzymałem sie okazało sie ze dwóch srub nie było, a trzecia ułamana w gnieździe obudowy, równo z końcem gniazda, tak ze nie było za co złapać, zeby wykrecic resztki...
Podnosze maske a tam pompa wysokiego cisńienia paliwa pracuje na wałku i trzyma sie jedynie na przewodach paliwowych :huh: zamarłem... po kilku sekundach zgasilem silnik i laweta.
Poźniejsze ogledziny wykazały ze gwinty w obudowie pompy VACUM do ktorej przykrecona jest pompa były juz mocno zblazowane, jak sadze przekręcone albo na skraju, w skutek czego wyrwało sruby razem z pompą HPFP.Zamowiłem obudowe szklane popychacza i komplet srub, poskładałem i smiga, mechanicznie nic nie wygladało na uszkodzone, delikatnie przytarty popychacz z boków.
No... :decayed: taka przygoda... nie wiem czy to ma zwiazek z tymi dwoma błedami, mam nadzieje ze nie :decayed: jednak prosze was o pomoc, bo za 3 tyg jade na upragniony program :banan: i chce by wszystko było gites. Auto jest po generalnym remoncie nowa głowica pierscienie rozrzady (przód i tył) sprzegło hamulce przód tył CERAMIKA!!, pompa wspomagani, regeneracja alternatora,Pompa Oleju,przepustnica, nowy MAF i lambda.. i TURBO DV N75 N80 ODMA i jej przewody, Swiece PFR7Q, CEWKI, FILTRY, graty z ASOjest 5000tys km po remoncie, teraz tylko zawieszeniei auto tak naprawde odbudowane w pełni :wink: Dlatego raz jeszcze prosze o pomoc:)
Jesli potrzebne logi? sie zrob...i:)



Monday,04,April,2016,20:45:58:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
Data version: 20111008
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Readiness Status: 0010 0001
Exhaust Gas Recirculation: Passed
Oxygen Sensor Heating: Passed
Oxygen Sensor(s): Failed or Incomplete
Air Conditioning: Passed
Seconday Air Injection: Passed
Evaporative Emissions: Passed
Catalyst Heating: Passed
Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete
Sunday,17,April,2016,22:55:38:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
Data version: 20111008
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 01 0030
Software Coding: 010C0003180F0120
Work Shop Code: WSC 80093 222 69422
VCID: 2F69178FC5DD
3 Faults Found:
000054 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit: Malfunction / Open Circuit
P0036 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 242071 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 3240 /min
Load: 45.5 %
Speed: 147.0 km/h
Temperature: 99.0°C
Temperature: 11.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.097 V
012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 242261 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1655 /min
Load: 60.8 %
Speed: 23.0 km/h
Temperature: 99.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.589 V
000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response
P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 242345 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2488 /min
Load: 48.2 %
Speed: 113.0 km/h
Temperature: 99.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 960.0 mbar
Voltage: 14.097 V
Readiness: 0010 0001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd z pompy paliwa ale w baku masz jeśli dobrze patrzę . Sprawdź kanał 106 jakie masz obciążenie na zagrzanym silniku bieg jalowy i podaj tu wartość w %. Pompa w baku pewnie jeszcze fabryka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, pompa w baku nie była ruszana...
Wartosci grupy 106 na rozgrzanym silniku +- 77%, jakie powinny być tam prawidłowe wartosci?
Po dzisiejszej jezdzie, po skadowaniu błedów, mialem juz inny bład:

004506 - Fuel Pressure Sensor (G247): Malfunction
P119A - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 244342 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 801 /min
Load: 14.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 95.0°C
Temperature: 26.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.097 V
Edytowane przez mastiv1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny być 50-55% (powyżej 60% oznacza już problem z pompą) , ten błąd dotyczy czujnika być może z winy tejże pompy lub usterki pompy hpfp lub uszkodzenia czujnika, ale pompa w baku do wymiany niestety.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...