ptaku999 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Hej, Kolega mnie prosi abym wrzucił tutaj jego logi dynamiczne. Auto za duzo spala. Na trasie przy predkosci 110-120 komputer pokazuje 9 litrów. Z tego co sam widze po tych logach to przeplywomierz jest do bani. http://vaglog.pl/log_260216.html prosze luknijcie. pozdrawiam Auto Passat 2004 rok 1.9 tdi AVF 130 KM
Homiczek Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 akurat po tym logu przepływka wygląda ok. w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki... zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury
lukasz51237 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Nie ma co się sugerować fisem, spalanie się liczy tylko przy tankowaniach
ptaku999 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 akurat po tym logu przepływka wygląda ok. w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki... zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ...
lukasz51237 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 akurat po tym logu przepływka wygląda ok. w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki... zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ... G2 i G62
ptaku999 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) akurat po tym logu przepływka wygląda ok. w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki... zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ... G2 i G62 zrobilem ten test czujnikow i wyszlo OK. Wklejam logi dynamiczne z grupy 4 http://vaglog.pl/log_260355.html pozdrawiam akurat po tym logu przepływka wygląda ok. w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki... zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ... G2 i G62 zrobilem ten test czujnikow i wyszlo OK. Wklejam logi dynamiczne z grupy 4 http://vaglog.pl/log_260355.html pozdrawiam dodam jeszcze ze w aucie byl wymieniony wałek rozrządu i szklanki i to po tym zaczął wiecej palic. Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez ptaku999
Jarol Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 dodam jeszcze ze w aucie byl wymieniony wałek rorządu i szklanki i to po tym zaczął wiecej palic. A jak jest ustawiana synchronizacja wałka? Czy pompki były po zmianie wałka prawidłowo wyregulowane?
ptaku999 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) dodam jeszcze ze w aucie byl wymieniony wałek rorządu i szklanki i to po tym zaczął wiecej palic. A jak jest ustawiana synchronizacja wałka? Czy pompki były po zmianie wałka prawidłowo wyregulowane? z tego co mi mowil pompki nie byly regulowane bo mechanik twierdzil ze nie trzeba. Co do synchronizacja to masz loga wyzej tam chyba jest info o tym. Log dynamiczny grupa 04 Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez ptaku999
Homiczek Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 sprawdzanie synchronizacji robi sie statycznie tj na wolnych obrotach sie obserwuje grupe 4 skoro jest podejrzenie wtrysków, to zrób statycznie 13,18 i 23 a co do regulacji pompek to zależy co miał na myśli, bo np po wsadzeniu pompek trzeba je wyregulować - podobnie jak sie reguluje luz zaworowy w niektórych benzyniakach i to jest mus!. No chyba że mechanikowi chodziło o to że same pompki są ok i nie trzeba ich regenerować. btw najlepiej zrobić na raz komplet logów - statyczne, dynamiczne i basic settings - bo wtedy można od razu rzucić okiem na wszystko
ptaku999 Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 sprawdzanie synchronizacji robi sie statycznie tj na wolnych obrotach sie obserwuje grupe 4 skoro jest podejrzenie wtrysków, to zrób statycznie 13,18 i 23 a co do regulacji pompek to zależy co miał na myśli, bo np po wsadzeniu pompek trzeba je wyregulować - podobnie jak sie reguluje luz zaworowy w niektórych benzyniakach i to jest mus!. No chyba że mechanikowi chodziło o to że same pompki są ok i nie trzeba ich regenerować. btw najlepiej zrobić na raz komplet logów - statyczne, dynamiczne i basic settings - bo wtedy można od razu rzucić okiem na wszystko patrzylem na grupe 4 na logu statycznym i bylo wszystko ok caly czas 0,0. Wtryski tez sa ok bo to sprawdzalismy na tych grupach podanych wyzej przez Ciebie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się