Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] Błędy klimatronika : silniczek i potencjometr


marewel

Rekomendowane odpowiedzi

603 Silow.klapy przestrzeni dol./odmraz.-V85

zablokowany lub brak napiecia - BLAD SPORADYCZNY

602 Potencjometr w V85-G114

uszkodzenie - BLAD SPORADYCZNY

Klimatyzacja wydaje mi sie ze dziala poprawnie,jak myslicie to cos powazniejszego?

Kasowalem juz 2 razy bledy i dalej to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba czas rozebrać i wyczyścić silniczki, skoro ciągle błędy powracają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak myslicie to cos powazniejszego?

nie są to poważne usterki, należy postąpić tak jak napisał szogun.

W ostateczności wymiana silników, ale zrób wszystko żeby je zreanimować, bo one całkiem tanie nie są.

Po drugie, nieźle nazwałeś temat "Coś nie tak z klimatronikiem" - staraj się nazywać lepiej (regulamin)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba czas rozebrać i wyczyścić silniczki, skoro ciągle błędy powracają.

Mozesz mi jeszcze powiedziec ktore to sa i jak sie do nich dobrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to silniczek z czerwoną wtyczką od strony kierownicy na dole zespołu ogrzewania. troszeczkę ponad otworami nadmuchu na nogi. Trzeba ten nadmuch zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem to zdemontowac,ale chyba dam sobie spokuj,wszystkie nadmuchy dzialaja wiec odpuszczam za duzo rozbierania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo rozbierania jest żeby ściągnąć nadmuch na nogi?Te plastiki bo mi blokują dostęp do silniczków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie nie moglem go zdemontowac,niby jest na 2 srubach ale,odkrecilem je ale nie chcial wyjsc.Musisz odkrecic schowek i ta oslone nad pedalami i pod oslana konsoli srodkowej z prawej i lewej masz dwa wkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dzisiaj postanowilem ze dobiore sie to tego silniczka,jest on zamocowany na kawalku blachy ktora jest przykrecona na 3 wkrety,wymontowalem wszystko,nasmarowalem z lekka,podlaczlem do silniczka prad z prostownika cos zaiskrzylo i silniczek ruszyl.Podlaczylem zmontowany silownik do kostki i wszystko dzialao bledy poznikaly.Ale dzialanie nie trwalo dlugo przejechalem sie do znjomego samochod postal godzine i bledy porwocily a silniczek znowu sie zablokowal.Masakra jutro wykrecam jeszcze raz najgorzej jest wyciagnac to cieglo ktore laczy silownik z klapa sterowania nawiewu tu szkopy sie nie popisali.Dorzucam pare fotek jak to sie wszystko ma.

DSCF0945.jpg

DSCF0946.jpg

DSCF0947.jpg

DSCF0948.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba umyć komutator silniczka w benzynie ekstrakcyjnej.

Nie podawaj napięcia z prostownika, bo silniczek jest na 5,7 volt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musialem go jakos ruszyc wiec podalem mu napiece 12V,to nie zarowka tak szybko sie nie spali,zaraz biore sie to ppnwnego rozbierania teraz umyje wszystko benzyna i popsikam WD40.

Niestety ten silniczek jest raczej przepalony,chodzi chwile a pozniej zatrzymuje sie,rozmontowalem go na czescie pierwsze wyjolem jakas podkladke ze srodka i narazie chodzi ale jakos glosnno.Wie ktos moze czy da sie wymenic/dokupic sam silnieczek czy trzeba kupowac caly silownik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...