abx85 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Witam, Będąc na stacji diagnostycznej pracownik stwierdził, że tylnia belka jest po wypadku i geometria jest na granicy normy. Auto nie bylo nigdy uderzone z tyłu lub itp. Czy na zaistniałą sytuacje mogły mieć wpływ krzywe felgi aluminiowe, które wymieniłem po wizycie u diagnosty na stalowe? Z tyłu slychać wyraźne stuki od tulei wahaczy? Czy również one mogły mieć wpływ parę mm na wynik od diagnosty. Jakie są wasze doświadczenia po wymianie tulei wahaczy oraz o wasz koszt naprawy?
MikelA4 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Przede wszystkim to chyba nie ten dział, w odpowiednim dziale jest sporo napisane o wymianie tulei tylnej belki oraz samej belki.
abx85 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Opublikowano 6 Maja 2016 Przede wszystkim to chyba nie ten dział, w odpowiednim dziale jest sporo napisane o wymianie tulei tylnej belki oraz samej belki. Sorry, Temat do zamknięcia w tym dziale:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się