Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dużo błędów VAG, proszę o pomoc


djsinger997

Rekomendowane odpowiedzi

Wklejam poniżej wydruk z błędów, które dziś wyskoczyły mi po podłączeniu urządzenia skanującego do mojej A4.

Dodam, że mam problemy z:

1. Klimą

nie działa pół wyświetlacza

czynnik bardzo szybko się kończy dlatego nie nabijam ale w końcu trzeba będzie jak przyjdą upały. Aktualnie jakbym nabił to po 2 miesiącach nie ma czynnika. Zawsze jak stacja nabija (a nabijałem dotychczas w dwóch) to mówi gość, że nie ma nieszczelności i można nabijać. A po jakimś czasie kończy się tak jak napisałem...

nie ma regulacji góra - dół nawiewu (nieważne który nawiew włącze i tak dmucha góra + dół)

2. Odpalaniem silnika,

czasem miga mi ta żółta kontrolka i po odpaleniu zaraz gaśnie. Musze wyciągnąć kluczyk i próbować jeszcze raz, aż do skutku. Czasem nawet po 5-6-7 razy. Nie wiem co jest tego przyczyną?

Dodam również, że mam samochód na gaz i z tym w sumie nie ma problemów. Spalanie na gazie 8-9 l/100 km.

Proszę o pomoc zwłaszcza z tym kluczykiem i klimą :/

BŁĘDY:

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Saturday, 07 May 2016, 12:33:54:0


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADP.LBL
Controller: 8D0 907 557 B
Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08
Coding: 04001
Shop #: WSC 00000
8 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded
P1328 - 35-10 - - - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
P0501 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL
Controller: 4D0 907 379 D
Component: ABS BOSCH 5 7402
Coding: 0265108005
Shop #: BB 37402
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL
Controller: 8D0 820 04
Note: Excessive Comm Errors

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL
Controller: 8A0 959 655 C
Component: Airbag V AUDI D00
Coding: 01022
Shop #: WSC 06319
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL
Controller: 8D0 919 033 C
Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07
Coding: 00162
Shop #: WSC 02819
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: None
Controller: 4A0 953 234
Component: IMMO AUZ9Z0S4335156 D76
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak z kluczykiem masz, bo immo blokuje start silnika albo kiedyś zablokował. Masz oryginalne kluczyki?jeśli tak, to rozpolow jeden z nich i jest tam taka jak by kapsułka wielkości tiktaka, poruszaj nią bo to ona daje sygnał do immobilisera że włożony jest prawidłowy kluczyk. Jeśli nie podziała i masz zapasowy kluczyk to spróbuj drugim, jak nie pomoże to coś się stało z immobiliserem.

Sonda lambda wynika że odlaczona lub popsuta.

Czujnik płynu chłodzącego przerywany sygnał, sprawdź wtyczkę lub kabel czy jest cały, nie przetarty itp.

Co do 4 cylindra, sprawdź w bloku 013 jakie są wartości. Najlepiej loguj tą grupę przez minute na odpalonym silniku.

Resztę nie będę Ci tłumaczyć bo nie jestem pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak z kluczykiem masz, bo immo blokuje start silnika albo kiedyś zablokował. Masz oryginalne kluczyki?jeśli tak, to rozpolow jeden z nich i jest tam taka jak by kapsułka wielkości tiktaka, poruszaj nią bo to ona daje sygnał do immobilisera że włożony jest prawidłowy kluczyk. Jeśli nie podziała i masz zapasowy kluczyk to spróbuj drugim, jak nie pomoże to coś się stało z immobiliserem.

Sonda lambda wynika że odlaczona lub popsuta.

Czujnik płynu chłodzącego przerywany sygnał, sprawdź wtyczkę lub kabel czy jest cały, nie przetarty itp.

Co do 4 cylindra, sprawdź w bloku 013 jakie są wartości. Najlepiej loguj tą grupę przez minute na odpalonym silniku.

Resztę nie będę Ci tłumaczyć bo nie jestem pewien.

Dziękuję serdecznie, sprawdzę to z kluczykiem zaraz. A co do sondy to wymieniałem równo w maju rok temu, więc chyba niemożliwe żeby się popsuła. No chyba, że taki zamiennik kupiłem. Ale najważniejsza wada zepsutej sondy - wysokie spalanie. U mnie nawet do 8 czasem schodzi na gazie więc chyba jest spoko. Czujnik płynu chyba do wymiany. Dziękuję jeszcze raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuń błąd i zobacz czy pojawi się ponownie ten z sonda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja jeszcze widze zasilanie - moze slabe aku.

Do tego pastylka w kluczyku raczej nie pada i dlubanie w niej to zabieranie sie od zlej strony - najczesciej problem jest w cewce immo przy stacyjce - temat opisany na forum.

Sonda raczej do wymiany. Jezeli masz zamiennik to moze zlej jakosci. No i pozostaje kwestia gazu. Moze tu jest problem. Nie wiem jaka masz instalacje,itd ale moze terownik lpg i ecu sie gryza.

Czujnik temp. plynu obstawiam, ze tez do wymiany.

Reszte bym pokasowal,pojezdzil i zobaczyl co wroci.

Co do klimy to jednak za szybko Ci schodzi - 40g rocznie jest norma.Wiec poszukaj kogos ogarnietego,zeby Ci napelnil klime z czynnikiem ktory swieci w UV. Potem po tych 2miesiacach pojedziesz i sprawdzisz gdzir jest wyciek - o ile nie bedziesz mial czynniki.

Wyswietlacz to pytanie czy tylko podswietlenie (zaroweczka do wymiany) czy nie ma cyfr. Jak nie ma cyfr docisnij palcem wyswiwtlacz i zobacz czy cos sie pojawi - u mnie (polift) znikala "polowa" cyfry,podoginalem blaszki ktore dociskaja polaczenie wyswiwtlacza i dziala.

No i ten nadmuch - kiepska doagnostyka byla ;) Bo zapewne masz "zaciecie" klapy powietrza,i albo silniczek do czyszczenie (kiedys w audi80 co jakis czas musialem mu 12v zamiast 5v podac i znowu kilka miesiecy spokoju) no albo do wymiany na nowy.

P.S. Nie baw sie w zamienniki - kup ori czujnik temp.

Edytowane przez piter-eg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja jeszcze widze zasilanie - moze slabe aku.

Do tego pastylka w kluczyku raczej nie pada i dlubanie w niej to zabieranie sie od zlej strony - najczesciej problem jest w cewce immo przy stacyjce - temat opisany na forum.

Sonda raczej do wymiany. Jezeli masz zamiennik to moze zlej jakosci. No i pozostaje kwestia gazu. Moze tu jest problem. Nie wiem jaka masz instalacje,itd ale moze terownik lpg i ecu sie gryza.

Czujnik temp. plynu obstawiam, ze tez do wymiany.

Reszte bym pokasowal,pojezdzil i zobaczyl co wroci.

Co do klimy to jednak za szybko Ci schodzi - 40g raczonie jest norma.Wiec poszukaj kogos ogarnietego,zeby Ci napelnil klime z czynnikiem ktory swieci w UV. Potem po tych 2miesiacach pojedziesz i sprawdzisz gdzir jest wyciek - o ile nie bedziesz mial czynniki.

Wyswietlacz to pytanie czy tylko podswietlenie (zaroweczka do wymiany) czy nie ma cyfr. Jak nie ma cyfr docisnij palcem wyswiwtlacz i zobacz czy cos sie pojawi - u mnie (polift) znikala "polowa" cyfry,podoginalem blaszki ktore dociskaja polaczenie wyswiwtlacza i dziala.

No i ten nadmuch - kiepska doagnostyka byla ;) Bo zapewne masz "zaciecie" klapy powietrza,i albo silniczek do czyszczenie (kiedys w audi80 co jakis czas musialem mu 12v zamiast 5v podac i znowu kilka miesiecy spokoju) no albo do wymiany na nowy.

P.S. Nie baw sie w zamienniki - kup ori czujnik temp.

Dzięki piter-eg, za chwilę pójdę pogrzebać w tym nadmuchu. Co do podświetlenia to widać te cyfry tak w tle. Więc podejrzewam już, że coś nie styka. A akumulator o jakiej mocy dobrze by pasował do tego samochodu? Może faktycznie główny problem w tym akumulatorze.

Panowie mam akumulator 60 Ah, czy to może powodować problem w odpalaniu i "łapaniu" tego immo?

Przed chwilą podłączyłem VAGA i najpierw sprawdziłem sam IMMO i wyszedł błąd więc go skasowałem. Po tym zrobiłem test całości i wyszło to:

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 08 May 2016, 12:54:19:0
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADP.LBL
Controller: 8D0 907 557 B
Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08
Coding: 04001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL
Controller: 4D0 907 379 D
Component: ABS BOSCH 5 7402
Coding: 0265108005
Shop #: BB 37402
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL
Controller: 8D0 ö8 D
Note: Excessive Comm Errors
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL
Controller: 8A0 959 655 C
Component: Airbag V AUDI D00
Coding: 01022
Shop #: WSC 06319
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL
Controller: 8D0 919 033 C
Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07
Coding: 00162
Shop #: WSC 02819
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: None
Controller: 4A0 953 234
Component: IMMO AUZ9Z0S4335156 D76
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka w liczniku od AIRBAGow do sprawdzenia,moze polozowala sie zaroweczka, a moze jej brak? Auto mialo dzwona?

Podlacz inny/lepszy kabelek lub soft - ten nie wchodzi Ci w klime. Albo sprawdz "ukrytymi kodami" bledy klimatronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego co do kluczyka to standard w AUDI. Rozbierz kierownicę. Kup jakiś płyn na bazie dużego stężenia alkoholu i psiknij nim w stacyjke a potem powietrzem sprężonym. To powinno pomóc. U mnie bynajmniej pomogło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...