Skocz do zawartości

piter-eg

Pasjonat
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piter-eg

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piter-eg

0

Reputacja

  1. piter-eg

    Problem z imo

    Nie doradze Ci bo nigdy nie bawilem sie w emulator. I w sharanie i w A4 wyciagnalem pin i zrobilem komplety kluczykow wywalajac "smieci". Wiem,ze to zadne zabezpieczenie ale nie lubie "Stefanow" elektro/mechanikow...potem kupujesz taka padline i nie wiadomo co wykituje. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. piter-eg

    Problem z imo

    Zakladam ze dokumentow nie masz (serwisowa teczka) anie przywieszki wiec pozostaje wyciagniecie pinu z immo - albo licznik albo puszka. Jak puszka to na stol,programator i do dziela. Jak licznik to vag-commander i 10min roboty Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  3. A od kiedy krancowka maski jest podpieta pod licznik? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. Mozesz zamowic po VIN w serwisie audi (ale bedzie Cie to kosztowalo sporo $$$). Inna opcja jest pojechanie do magika od otwierania drzwi/dorabiania kluczy czy dalby rade cos takiego zrobic. A kolejna opcja jest wymiana wkladek z kluczykami. W kazdej opcji do kluczyka musisz dorobic pastylke immo. Polecam wywalenie ze sterownika (o ile masz opcje pilota) wszystkich pilotow i wszystkich immo - oczywiscie kodujac swoja pastylke (no ale do pastylek musisz miec pin do immo - piekny tutorial dostepny na forum o dorabianiu i kodowaniu kluczy). Co do pastylki to niby mozna klonowac ale kosztow wychodzi podobnie jak wyciagniecie pinu immo,a wiesz co masz Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. Ja bym raczej poszukal pod kierownica pokretla regulacji. Widzialem juz takie magie,ze koles kupil ladna oslone nad nogami kierowcy i wymienil,a ze byla na wersje ksenon (czyli bez pokretel) to wsadzil luzem i finito. Patrzac na zdjecie spod kanapy to ubogo u Ciebie (po moja kanapa sa ze 4 czy 5 sterownikow). Mam samopoziom/spryski/xenony. W tej konfiguracji mialbys czujniki przod tyl (przod przyczepiony do wachacza),tyl tez widoczny za kolem. Twoja wtyczka na bank nie jest od samopoziomu (ani czujnika ani silniczkow) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  6. Przekladasz cale ramki tyl ,zostaje Twoje poszycie (lakier) i szyba,no zamek klamki,itd tez zostaja. Ramka siedzi na 4 srubach,latwo zdjac ale teoche zabawy jest ze spasowaniem tego. Co do elektryki polecam kupic wyjeta cala wiazke - bez tego sie zaorasz (wszystko da sie zrobic ale odradzam). Ja u siebie dokladalem tyl w elektryce (sedan) ale polecialem cala ori wiazka z innego sedana. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. Z tego co mi wiadomo czujnik stop/hamulca jest pod pedalem - zawsze! W sumie wszystkie (poza czujnikiem cisnienia- chyba,ze masz ten pseudo system bez czujnikow w oponach) Twoje bledy moga wynikac z tego jednego...czujnik stop. no i oczywiscie akumulator do wymiany na wlasciwy (nie wiem czy vw ma jak audi,ale akumulator trzeba tez przyuczyc),choc aku nie powinien miec wplywu na Twoje bledy. Ewentualnie przy uruchamianiu moze zapalac sie system abs/esp ze wzglzdu na slaby prad. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  8. Witam, Prośba ogromna - nigdy nie umiem połapać się w tych tabelkach - sprawdzi mi ktoś logi, trochę sharanowi brakuje mocy a i vMAX 170,a innym modelem 220 mi się udało. Pacjent: Sharan 1.9tdi AUY, 115km, 2005r. zrobiony rozrząd,intercooler, dwumasa. Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_96MzwZ.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_739TFu.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_5t073wn.html Statyczny: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_gr650s.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_d3P7i1.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_f7A78M.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_Es34i.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_6sC2bq.html Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_gwd881.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_w96atKQ.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_BRrN2.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_Dq3VLR.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_416oTy.html
  9. Czerwony wykrzynik moze oznaczac wszystko...od braku oleju po awarie hamulcow. Co do OIL to jest to ustawiona w liczniku (co kilometry lub czas) inspekcja olejowa - wymiana oleju. Sama wymiana nic nie da,trzeba jescze skasowac ta inspekcje - na forum znajdziesz jak to robic. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  10. Jak masz z nowszego passata to na 100% maja poduszki - nurkujesz pod fotel i szukasz kostek - robisz tofot i cos wymyslimy
  11. piter-eg

    Kolsalne spalanie!

    A mi sie pokazalo pare razy 52l/100km przy dobrej podlodze Srednie spalania przy baaardzo dynamicznej trasie to 9l/100,miasto kolo 12l/100,a normalna/spokojna trasa to tak kolo 7l/100km
  12. Mozesz...nie bedziesz mial tempomatu,reszta bedzie dzialac
  13. A moze tasiemka w kierownicy? Jak sie przeciera to daje bledy opornosci :/
  14. A od kiedy po pilocie? [emoji33] Lampki w drzwiach swieca po "styczniku",drzwi otwarte swieca,zamkniete nie swieca - jak w lodowce [emoji12] Chyba z lampka centralna na przekazniku. Przekaznik podpinasz po + ze stacyjka i jak masz kluczyk w stacyjce klamki milcza,wyjmujesz swieca z lampka centralna.
  15. Masz pompke podcisnieniowa,zaczepy,sterownik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...