Dariusz Kobylinski Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Witam wszystkich, Jestem nowym uzytkownikiem forum,nie wiem jak mam sie tutaj rozpisywac ale napisze krotko i na temat. Bardzo bym prosil o pomoc w wyborze kupna auta. A wiec chcialbym kupic: AUDI A4 2.0 TFSI quatro 211KM ,ROK 06.2013,przebieg 68000km Chcialem zapytac czy warto takie autko kupic?Zawsze mialem diesel ale tym razem mam ochote na benzynke bo nie wiele jezdze. Czy skrzynia biegow tiptronic w tym autku ma jakies wady? Czy to prawda ze sa to silniki oszczedne?bezawaryjne? I naprawde jak na benzynke to malo pala,tzn.osiagi sa miasto:8,9L,poza miastem 5,6L,i kombinacja 6,8L Prosze o pomoc czy warto kupic te autko,czy mam sie czego obawiac ? Bardzo mi sie podoba ,ale nie chce sie zawiesc Czy warto ta benzynke kupic czy jednak znowu diesel? Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje za odpowiedzi
muunv Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/250668-zalety-i-wady-20tfsi/ 1
Dariusz Kobylinski Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/250668-zalety-i-wady-20tfsi/ Patrzalem ale tam sa podane silniki z 2007roku a mnie interesuje teraz te silniki tzn.2013 rok z czerwca z przebiegiem 68tys dodam tez ze duzo usterek zostalo usunietych.Daltego pytam o ten nowy silnik a nie stare 2007
muunv Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Sory, moj blad. Spojrzalem na szybko, ze to rok 2006. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dariusz Kobylinski Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Sory, moj blad. Spojrzalem na szybko, ze to rok 2006. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie ma sprawy
andynl Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 I naprawde jak na benzynke to malo pala,tzn.osiagi sa miasto:8,9L,poza miastem 5,6L,i kombinacja 6,8L No to to możesz sobie włożyć między bajki, spokojnie musisz liczyc minimum 9l/100 Ogólnie te silniki są bardzo fajne elastyczne i jeszcze sporo można z nich wycisnąć chipem, ja polecam, z 2013 powinien już mieć poprawiony olejowo silnik więc nie powinno być z tym problemu. Jeśli chodzi o awaryjność to powiem tak mam w tej chwili 64tyś najechane jedyne co się zpsiuło to sterownik pompy paliwa, i łożyska kół do wymiany ale to raczej nie należy do silnika
Dariusz Kobylinski Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 I naprawde jak na benzynke to malo pala,tzn.osiagi sa miasto:8,9L,poza miastem 5,6L,i kombinacja 6,8L No to to możesz sobie włożyć między bajki, spokojnie musisz liczyc minimum 9l/100 Ogólnie te silniki są bardzo fajne elastyczne i jeszcze sporo można z nich wycisnąć chipem, ja polecam, z 2013 powinien już mieć poprawiony olejowo silnik więc nie powinno być z tym problemu. Jeśli chodzi o awaryjność to powiem tak mam w tej chwili 64tyś najechane jedyne co się zpsiuło to sterownik pompy paliwa, i łożyska kół do wymiany ale to raczej nie należy do silnika Andy dziekuje bardzo.Mam pytanko mozesz na priv pogadac lub na skype to wazne dla mnie bo nie chce sie na mine wrabac.A widze ze masz pojecie o tym silniku pozdrawiam
szczepqs Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 z 2013 powinien już mieć poprawiony olejowo silnik W temacie jest podane że 211 koni, to nie jest przypadkiem właśnie ten silnik z problemem olejowym? Te nowsze chyba miały 225 koni?
szogun555 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ja mam CPMB 2014r. Motor super, od wymiany zrobiłem 8 tyś km i oleju nie bierze. Bardzo fajny elastyczny motor.
griga-st Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ja mam CPMB 2014r Auto jak najbardziej polift. Motor, tu można polemizować. Bo to jednak jeszcze IIG. Ważne ze z olejem OK. Jak nazywał się jego poprzednik w przed-lifcie?
dayex1 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Witam. Ja posiadam allroad-a z 07.2012 silnik CPMA i od wymiany do wymiany bierze jakieś 0.5L. Prawie nic. Silniczek bardzo fajny, ale jednak wirus by się przydał.
griga-st Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor tematu źle go zatytułował. A raczej nie do końca dobrze co wprowadza spory galimatias i miesza ludziom w głowach. Do polifta wkładali wprawdzie CDNC, ale prawdziwy polift z krwi i kości to tylko CNCD i nic innego. Amerykance w B8 obojętnie czy lift, czy nie to II generacja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się