Buchcio080 5 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Witam. Dziś wybrałem się do Wrocławia samochodem. Przy jeździe 140km/h wszystko ok. Gdy zacząłem jechać 180-190 zaczął się świecić olej i rzegotać łańcuszek. Zjechalem na pobocze chwile studziłem turbo i zgasilem auto. Olej pełny stan i czysty (konsystencja wody) 5w40. Przy montażu silnika czyściłem smoka. Ruszyłem i ciśnienie oleju ok. przy 140 nic się nie świeci. Jest możliwe że pompa oleju już kończy żywot? Jadę dalej i przy przepisowej jeździe wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagakama 0 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 To masz wyjaśnienie - jeździć przepisowo. A tak na poważnie to jak smoka czyściłeś i masz dobry olej to zainteresuj się pomiarem ciśnienia oleju na zimnym i na ciepłym. Możliwe że pompka siada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Sprawdź czy masz dobrze przykręcona pompę i smoka, gdzieś jest nieszczelnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Ahm. Czyli trzeba ściągać michę... znowu ogólnie myślę nad sprzedażą autka i nie wiem czy się w to bawić bo przy 160 km/h przez 3 godziny jazdy nic się nie działo zachorowałem na jeepa v8 A jest możliwe że się regulator ciśnienie oleju zawiesił chwilowo? Bo tak w te stronę jeszcze myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Podepnij na początek manometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Na zimnym 2.0-2.2 na rozgrzanym 90 stopni plus 30 minut czekania wychodzi 1.7-1.8 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 to cos jest posrane jezeli chodzi o zimny silnik albo manometr lipny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Manometry mam dwa i pokazują dobrze chyba wiem co jest problemem. To się zaczęło dziać po wymianie filtra oleju wymieniłem filter na Mann i mam trase do radomia w weekend to sprawdzę czy sie polepszylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo09 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Manometry mam dwa i pokazują dobrze chyba wiem co jest problemem. To się zaczęło dziać po wymianie filtra oleju wymieniłem filter na Mann i mam trase do radomia w weekend to sprawdzę czy sie polepszylo I jak polepszylo sie? bo mam ten sam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Polepszyło się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Co wczesniej założyłeś. ? Edytowane 2 Września 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się