Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana MMI 2G BASIC na co ?


dawidtee

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Jak już wcześniej wspomniałem jestem świeżym Audi-fanem, dlatego też nie mam pojęcia o wielu rzeczach.

Moja wersja ma monochromatyczny wyświetlacz ze zmieniarką lub nawigacja w schowku (nie zwróciłem uwagi) + panelem przy drążku zmiany biegów.


IMG_1363.jpg

Chciałbym zapytać czy jest w miarę sensownym rozwiązaniem (nie niosącym ze sobą ogromnych kosztów) wymiana mojego zestawu na lepszy z kolorowym wyświetlaczem? Czy orientujecie się jakie to mogłyby być koszta całościowe oraz gdzie takie rzeczy można robić?

Drugą rzeczą, o którą chciałbym od razu zapytać to jak wygląda podłączenie przednich czujników parkowania wraz z instalacją wizualizacji na ekranie. Wiem, że przy mojej konfiguracji tego nie ma i nie będzie bez zmiany wyświetlacza i całego systemu, ale ile dodatkowo mogłoby mnie kosztować zainstalowanie tego modułu?

Z góry dzięki,

Dawid

///Edit

Dawid ogarnij dodawanie postów w odpowiednim dziale.

Denis

Edytowane przez wrclaguna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana MMI na lepszy to koszt od 3 do 7 tys zł, w zależności jaki model 2G lub 3G. Ja też mam MMI basic czyli czerwone MMI i też myślałem nad wymianą ale mi przeszło...

Odnośnie przednich czujników parkowania to specem nie jestem ale myślę że bez problemu da się to zrobić, sam u siebie mam czujniki parkowania z przodu wraz z wizualizacją na MMI, wizualizacja też działa na czerwonym wyświetlaczu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że przy mojej konfiguracji tego nie ma i nie będzie bez zmiany wyświetlacza i całego systemu

Da radę to odpalić. Ja u siebie też mam czerwony wyświetlacz i na odpowiednim sterowniku PDC poszło.

Rzuć okiem: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153978-parktronic-pdc-mmi-2g-3g-wizualizacja-concert-2008-2012/page-27#entry4407828

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko prawie do wymiany a najgorsze to trzeba ciągnąć światłowód i inne kable. Mając już mmi 3g mamy całe okablowanie i nie trzeba pół auta rozbierać. Wracając do pdc z przodu to też trzeba pół auta rozbierać. Kable z przedniego zderzaka muszą się znaleźć w prawym tylnym wnętrzu nadkola, tam właśnie jest sterownik pdc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...