Audicowy 0 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Witam posiadam a4 b7 brd 2.0 TDI mam problem ponieważ każdego ranka (gdy samochód stoi całą noc) po zapaleniu kopci na biało że zostaje biała ściana za samochodem przez pare sekund po odpaleniu - problem znika po ponownych późniejszych odpaleniach. Myślałem że to przez egr jednak go wyczyściłem i dalej to samo, zauważyłem również piane po odkreceniu korka od zbiornika wyrównawczego ale piana jest tylko na korku od spodu. Czy ktoś spotkał sie z takim problemem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Musisz zrobić test na obecność spalin w płynie chłodzącym - to podstawa. Zależnie od wyników = dalsze postępowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Zaślep EGR na próbę, jak kopcenie się nie pojawi , albo pojawi dużo później niż zwykle, to chłodniczka EGR-a nieszczelna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 EGR zaślepiony na próbe z dwóch stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Jak już sie najezdzisz to podnieś mache i delikatnie odkrecaj korek na zbiorniczku -spiśc ciśnienie, rano zakręc korek i zobacz jaki efekt... Edytowane 13 Maja 2016 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szachu71 0 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 u mnie sytuacja była podobna, auto zaczęło kopcić i pochłaniał ogromne ilości płynu chłodniczego.... okazało się najgorsze co mogło... pęknieta głowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomaszek 2 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Takie same obiawy miałem w swoim BPW i jak kolega wyżej napisał peknieta glowica.... tylko u mnie skończyło się na wymianie silnika turbiny i teraz wycinam dpfa... nie przyjemna sprawa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szachu71 0 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Takie same obiawy miałem w swoim BPW i jak kolega wyżej napisał peknieta glowica.... tylko u mnie skończyło się na wymianie silnika turbiny i teraz wycinam dpfa... nie przyjemna sprawa ... u mnie wlasnie od peknietej glowicy poszedl dpf.... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się