Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] a4 licznik i obrotomierz raz działają raz nie -wymieniłem licznik i lipa help


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam A4 1996r licznik VDO benzyna 1.6 licznik i obrotomierz raz działają raz nie czasami licznik działa ale jak wyłącze silnik i włacze go ponownie to przestaje działać wskaźniki poziomu paliwa i temp. działają wszystko dział poza licznikiem i obrotami, postawiłem jakiś czas temu ten watek na forum i poradzono wymienioć licznik bo podobno coś z prockiem było nie tak ,kupiełm licznik ( co prawda urzywkę) i jest to samo :( pomóżcie !!licznik kupiłem na allegro moze mić tą sama wadę??? zachowują się identycznie , czy problem moze tkwić gdzie indziej?

Opublikowano

moze miec to samo, co mogło byc przyczyną sprzedazy :kwasny:, ale bardziej byłbym za tym ze cos siedzi w elekrtonice niesamego licznika. podpinałes vaga. moze on w sekcji wskazników cos wykaze.

Opublikowano

Na pewno jest jakiś czujnik, który daje sygnał do licznika i tam być może trzeba szukać przyczyny.

Opublikowano

mysle ze na początek vag a potem szukanie reszty jak nic nie pokarze.

Opublikowano

Odgrzewam temat bo u mnie pojawił się dokładnie ten sam problem, pomijając fakt, że na wyświetlaczu kilometrów dziennych od kiedy stałem się właścicielem auta miałem dEF, także wiedziałem, że chyba coś było kombinowane przy zegarach. Od wczoraj albo wogole mi nie działa prędkościomierz i obrotomierz albo na chwilę się włączą i zaraz opadną na dół, oczywiście jak leżą wskazówki na dole to licznik przejechanych kilometrów nie liczy. Po podłączeniu VAG'a miałem błąd (nie można wykasować):

Control Module Part Number: 8D0 919 034 B

Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Software Coding: 00042

Work Shop Code: WSC 00012

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

przy przeprowadzeniu testu wskaźników działają tylko temperatura silnika i paliwo. Błąd, który podałem miałem od początku jak kupiłem auto ale związany było to z dEF (mogłem go skasować ale po włączeniu i wyłączeniu zapłonu powracał) teraz już chyba całkowicie padł procek w zegarach i będę się szykował do wymiany budzików.

Co o tym sądzicie ? wymiana zegarów?!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...