rezuus Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 witam mam A4 1996r licznik VDO benzyna 1.6 licznik i obrotomierz raz działają raz nie czasami licznik działa ale jak wyłącze silnik i włacze go ponownie to przestaje działać wskaźniki poziomu paliwa i temp. działają wszystko dział poza licznikiem i obrotami, postawiłem jakiś czas temu ten watek na forum i poradzono wymienioć licznik bo podobno coś z prockiem było nie tak ,kupiełm licznik ( co prawda urzywkę) i jest to samo pomóżcie !!licznik kupiłem na allegro moze mić tą sama wadę??? zachowują się identycznie , czy problem moze tkwić gdzie indziej?
ozi_wells Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 moze miec to samo, co mogło byc przyczyną sprzedazy , ale bardziej byłbym za tym ze cos siedzi w elekrtonice niesamego licznika. podpinałes vaga. moze on w sekcji wskazników cos wykaze.
chudineze Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Na pewno jest jakiś czujnik, który daje sygnał do licznika i tam być może trzeba szukać przyczyny.
ozi_wells Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 mysle ze na początek vag a potem szukanie reszty jak nic nie pokarze.
pablo_9 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Odgrzewam temat bo u mnie pojawił się dokładnie ten sam problem, pomijając fakt, że na wyświetlaczu kilometrów dziennych od kiedy stałem się właścicielem auta miałem dEF, także wiedziałem, że chyba coś było kombinowane przy zegarach. Od wczoraj albo wogole mi nie działa prędkościomierz i obrotomierz albo na chwilę się włączą i zaraz opadną na dół, oczywiście jak leżą wskazówki na dole to licznik przejechanych kilometrów nie liczy. Po podłączeniu VAG'a miałem błąd (nie można wykasować): Control Module Part Number: 8D0 919 034 B Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Software Coding: 00042 Work Shop Code: WSC 00012 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent przy przeprowadzeniu testu wskaźników działają tylko temperatura silnika i paliwo. Błąd, który podałem miałem od początku jak kupiłem auto ale związany było to z dEF (mogłem go skasować ale po włączeniu i wyłączeniu zapłonu powracał) teraz już chyba całkowicie padł procek w zegarach i będę się szykował do wymiany budzików. Co o tym sądzicie ? wymiana zegarów?!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się