Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nadal problem po wymianie N75 i inne błędy. Proszę o pomoc


Nexmader

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od zakupu B6 mam cały czas jakieś problemy. Początkowo kilka miesięcy po zakupie turbo przestało jakby pompować albo pompowało czasami. Był błąd N75. Zakupiłem NOWY N75 w ASO gdyż gdy zakładałem używki to na każdym jakoś inaczej auto chodziło i nie do końca jakby dobrze. Po założeniu nowego N75 był problem ze skasowaniem błędu, dopiero po odpięciu aku i ponownej próbie wykasowania błąd się usunął. Po kilkuset kilometrach wszystko było ok. Od jakiegoś czasu mam problem czasami z przyspieszeniem po zmianie biegu np z 1 na 2 (jakby turbo nie pompowało) pomaga odpuszczeniu gazu i ponowne wciśnięcie wtedy jakby wraca do normy. Problem ten często występuje po jeździe w korku kiedy silnik jest dobrze nagrzany, kiedy np nocą jeżdzę po mieście raczej go nie zauważyłem. Tak samo kiedy silnik jest jeszcze nie do końca dogrzany (ok 70 stopni) czuje jakby wtedy miał pełną moc. Postanowiłem podpiąć VAGA i ku mojemu zdziwinie nadal występuję błąd N75 i kilka innych (ten od termostatu jest odkąd kupiłem auto nie da się go skasować ale temperatura i wszystko jest ok)

Błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 909 518 M
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002
Software Coding: 0011501
Work Shop Code: WSC 63351
4 Faults Found:
17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus
P1293 - 001 - Upper Limit Exceeded
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit
P1548 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
_____________________________________________________________
Check się nie zapalił ani razu, po skasowaniu błędy póki co po 30km jest tylko ten od termostatu. Dodam że przy wtyczce do n75 przewody są całe nie popękane i na swoim miejscu, oraz 30cm przed wtyczką rozprułem izolację kabla i też wygląda on na cały i sprawny nigdzie nie jest przyłamany ani nic. Spotkałem się z jakąś jedną opinią że ktoś powiedział że możliwe że sam komputer (sterownik silnika) może być uszkodzony i nie sterować poprawnie zaworem. Proszę szanownych kolegów o pomoc bo zaczyna mnie mocno irytować już ten samochód poprzednie b5 w 1.8t aeb nie sprawiało mi żadnych problemów przez ponad 100 tys. km oprócz tego że raz cewka padła a miało prawie 350 tys przebiegu, mój obecny AVJ ma 260tys. km (udokumentowane z aso) ale czy to prawda ? :) Silnik chodzi ładnie nie rzęzi wydaje się być w dobrej kondycji. Jedyne co to miałem problem z dużym zużyciem oleju ok 2.5l na 10kkm (był w LongLife) po jednorazowym użyciu płukanki LiquiMoly zużycie spadło teraz do 1l :) będę stosował płukanke przy najbliższej wymianie jeszcze raz.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam

Problem sie rozwiazal. Mierzac zwyklym miernikiem elektrycznym napiecie na pinie 2 wychodzilo 3.4v i zanikalo kiedy ruszalem kablem. Okazalo sie ze ok 5cm przed wtyczka do n75 mimo iz kabel wygladal jak nowy pod oslona musial sie zlamac. Wycialem kawalek kabla az do wtyczki wlutowalem kawalek nowego i blad znikl a doladowanie juz mam zawsze ;). Jedynie zastanawia mnie pojawienie sie tych dwoch pozostalych bledow (poki co ich nie ma) jakies sugestie? Pozdeawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...