koloboro Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Jak na forum nie ma co liczyć to po co się tu pałujecie?
--Rafcio-- Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) creshu jakies te swiece wkladal beru, to jakies platyny czy zwykle.Poreszto musze sie kiedys z Toba spotkac na podmiane przeplywki bo u mnie znow jest odwrotnie niz u Ciebie bo zawyża, niewiem czy jest trafiona. Druga sprawa to n75 wydaje mi sie ze jest nieszczelny i nie daje rady sztangi do konca wyciagnac. Edytowane 12 Lipca 2016 przez --Rafcio--
dawid332 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 ja chyba sobie daruje , turbo inne pompuje tez 0.6 bara ,ale kur** gdzie te 150km :/ pisk na dwojce zapomnij ;/
CreShu Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 Rafcio u mnie teraz przemycie prxeplywki pomogło ale na jakiś czas. .auto znów oslablo wiec wymiana jednak mnie czeka. N75 możesz sprawdzić wyjmij i sprawdź jak przepuszcza bez i po dostaniu napecia Rafcio u mnie teraz przemycie prxeplywki pomogło ale na jakiś czas. .auto znów oslablo wiec wymiana jednak mnie czeka. N75 możesz sprawdzić wyjmij i sprawdź jak przepuszcza bez i po dostaniu napecia
--Rafcio-- Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) Moj zawor jak podpialem pod kompresor to od 0.3 bar lekko syczy do dolotu a przy 0.5 to juz powietrze leci konktetnie. Obstawiam ze przez to od spodu jest prawie przeladowanie, przeplywka duzo pokazuje i komp tnie doladowanie jak moze, ale to bedzie pewne dopiero jak podmienie n75 albo zapne bypassa wezykiem turbo-grucha i wtedy obczaje jaki przeplyw i jakie duty cycle n75. Po mojemu to nieszczelny zaworek mozna porownac do dziurawej gruchy wg. Edytowane 13 Lipca 2016 przez --Rafcio--
CreShu Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Opublikowano 17 Lipca 2016 kiedy bedziesz to sprawdzal ? Powiedz mi ..zanim miales te problemy z turbina itd i miales działające audi to jak to 1.8t szło? Wciskało w fotel ?
dawid332 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Ja jak kupilem , to wydawalo mi sie ze jest dobrze , ale po wyjeciu turbo klapka wg otwarta bo pekla mi ta sztanga co otwiera przy5tys wciskal w fotel
CreShu Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Opublikowano 24 Lipca 2016 Szczerze co jak co ale zwykle 1.8t 150km bez żadnych modyfikacji tak sobie jedzie. Jakoś się tam odpycha ale żeby wciskalo jakoś w fotel to nie na wiosnę idzie remont silnika i fmic + wirus na 180km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się