Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] AWX 1,9 TDI 200KM i moze troche wiecej


martin a4

Rekomendowane odpowiedzi

no to dobrze ze ma świadomość :)

to najważniejsze :)

no to ja nie moge sie doczekac tego wykresu z tymi 430 NM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dobrze ze ma świadomość :)

to najważniejsze :)

no to ja nie moge sie doczekac tego wykresu z tymi 430 NM :)

a jak bedzie 415 to co ... ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzie trzeba cosi podniesc :kox:

zdecydowanie jak najbardziej sie z toba zgadzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym Quattro sie zgadzam nie ma co przesadzc z takim NM na jeden ośce bo to nie ma sensu mysle na Quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z tego ze Cuber miał, jak po jakims czasie trzeba było turbo wymieniać :wink4:

Turbawka byla wymieniana jak program mial 167 koników i 402 NM i padła , potem została zalozona z bebechami od ARL-a i zrobilo sie 176 koników i 417 Nm :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cuber lepszy efekt by byl jak bys zamienil cala a nie tylko wirnik [br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 14:07_________________________________________________mysle czym tu zastapic ARL zeby wycisnac te 200KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT22

tych turbin jest kilkanaście modeli :wink4:

jak gt22 to i kolektor trzeba spawać...i prosze nie wierzyć CTV, że da radę zamontować na seryjnym kolektorze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 200km spokojnie turbo z BRD wystarczy i nie trzeba nić przerabiać pasuje P&P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cuber lepszy efekt by byl jak bys zamienil cala a nie tylko wirnik [br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 14:07_________________________________________________mysle czym tu zastapic ARL zeby wycisnac te 200KM

potwierdzam-turbo od BRD pasuje plug&play

co z tego ze Cuber miał, jak po jakims czasie trzeba było turbo wymieniać :wink4:

Turbawka byla wymieniana jak program mial 167 koników i 402 NM i padła , potem została zalozona z bebechami od ARL-a i zrobilo sie 176 koników i 417 Nm :gwizdanie:

jak to turbo z bebechami z ARL-a się sprawuje? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to turbo z bebechami z ARL-a się sprawuje?

podobno padło nowemu włascicelowi ale to chyba tylko i wylacznie dlatego ze było źle zrobione :gwizdanie:

Jak Ja jeździłem to naprawde nie narzekalem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 200km spokojnie turbo z BRD wystarczy i nie trzeba nić przerabiać pasuje P&P.

to jest tooooooooooo :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT22

tych turbin jest kilkanaście modeli :wink4:

jak gt22 to i kolektor trzeba spawać...i prosze nie wierzyć CTV, że da radę zamontować na seryjnym kolektorze :decayed:

da rade,jest to proste jak kopnac kulawego psa w dupe,a co do nm to niektórym proponuje po programie miec 310nm to jest za***ista wartosc.

Swego czasu mialem 486 nm jezdzilo sie przyjemnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da rade,jest to proste jak kopnac kulawego psa w dupe

OKej już to słyszeliśmy :good::decayed: Dlatego uprzedzając Twój wpis napisałem żeby nie brać tego co piszesz poważnie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za Ot ale jestem przekonany że turbo wysterowane na płaskie 400nm będzie bardziej wydajne i osiągnie lepsze czasy niz te Twoje chwilowe 430nm. Bo nie wysterujesz tej turbiny tak żeby trzymała doładowanie stabilnie do końca. Zresztą nawet z trakcja będa problemy nie mówiąc o kole dwumasowym. A turbo Gt 22 na dzień dzisiejszy nie można zamontować bo do podłużnicy jest 2 cm( i nie ma gdzie zmieścić). Mówię o pełnowartościowym gt 22.56 a nie hybrydy Gt 17 robione na gt 22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,a co do nm to niektórym proponuje po programie miec 310nm to jest za***ista wartosc.

rzeczywiscie jak po programie to moment wywalony ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT22

tych turbin jest kilkanaście modeli :wink4:

jak gt22 to i kolektor trzeba spawać...i prosze nie wierzyć CTV, że da radę zamontować na seryjnym kolektorze :decayed:

da rade,jest to proste jak kopnac kulawego psa w dupe,a co do nm to niektórym proponuje po programie miec 310nm to jest za***ista wartosc.

Swego czasu mialem 486 nm jezdzilo sie przyjemnie

to ładne samocohdy przyjeżdzają do Ciebie co nawet serii nie trzmaja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...