Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] AWX 1,9 TDI 200KM i moze troche wiecej


martin a4

Rekomendowane odpowiedzi

ktoś tu chyba musi przeprosić ctv-ała :gwizdanie:

hah, do plucia z reguly jest masa chetnych, gorzej jak sie trzeba przyznac do bledu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie do niczego nie przyznaje :P chciałbym miec taka funkcje i jestem skłonny za to zapłacic tyllko che wiedziec ze to bedzie zorbione profi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie do niczego nie przyznaje :P chciałbym miec taka funkcje i jestem skłonny za to zapłacic tyllko hce wiedziec ze to bedzie zorbione profi :)

Nikt nie twierdził że się nie da tylko że jest to nie możliwe na oryginalnym kolektorze. Na wyspawanym od nowa wejdzie to ludzie wkładaja do 1,8T gt28 i większe. Tylko tak jak napisał Witem czas poświęcony na wyspawanie tego kolektora jest nie współmierny do ceny jaka się weźmie za niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie proste kolektorki typu flansza do głowicy, dwa kolanka, rurki proste i flansza do turbo kosztują od 1000zł. Oczywiście sportowane od środka i spawane z dwóch stron. Za takiego baranka jakiego wyspawałem do Passata, niemówiąc o zużytym materiale a głównie o poświęconym czasie przy projekcie, wykonaniu ect. cena musiała by być co najmniej trzy razy większa.

Plusy są tego takie, że na bardzo dużym turbo mam 1.2bara przy 2000obr

Minusy to tak jak napisał Patrox cena za która nikt go nie kupi

To tylko i wyłącznie do własnych projektów. Chociaż rozpoczynam teraz powoli prace przy projekcie w którym właściciel do Audi S3 z 2002roku włożył już ARLa !! i powiedział, że mam ładny kolektorek. Mówiąc to miał dziwną iskrę w spojrzeniu :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co Wy sie tak boicie tej 4 i straszycie nią na poczatku momentu, u mnie jest 412 w jednej osi i powiem szczerze, ze nie narzekam, moze na poczatku troche slizgalo, nawet przy redukcji do wyprzedzania z 4 na 3 na mokrej nawierzchni potrafi niezle "zwinac asfalt", ale wg mnie to jest tylko kwestia przyzwyczajenia do nowych osiagow i dostosowania do nich swojej jazdy... pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogalu nikt nie mowil, ze sie nie da wsadzic gt22. Tylko zaprzeczamy tezie Cetevala ze gt22 wejdzie pod seryjny kolektor. A panow moralizatorow zapraszam do dzialu "na kazdy temat".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdzie pod seryjny spokojnie,a niby co siedzialo u mnie w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdzie pod seryjny spokojnie,a niby co siedzialo u mnie w aucie

czyli w dalszym ciagu ktos musi przeprosic ... :naughty:

ctv a moze jakies zdjecia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietny pomysl, ctv zapodaj jakies fotki. I dorzuc jeszcze fotki poduszek silnika tak dla pewnosci ze nic nie jest kombinowane z katem ulozenia silnika...[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 08:41_________________________________________________I co? Cisza? Moze powiedziec ciemnemu ludowi prawde jak zmiescic gt22 full size do A4? Podluznicy ruszyc sie nie da,fakt. Ale "przesunac" silnik juz tak... :polew: jak ktos chce wiedziec jak to prosze pisac. Opisze ten skrywany patent za free. Nawet piwka nie bede chcial :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietny pomysl, ctv zapodaj jakies fotki. I dorzuc jeszcze fotki poduszek silnika tak dla pewnosci ze nic nie jest kombinowane z katem ulozenia silnika...[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 08:41_________________________________________________I co? Cisza? Moze powiedziec ciemnemu ludowi prawde jak zmiescic gt22 full size do A4? Podluznicy ruszyc sie nie da,fakt. Ale "przesunac" silnik juz tak... :polew: jak ktos chce wiedziec jak to prosze pisac. Opisze ten skrywany patent za free. Nawet piwka nie bede chcial :kox:

Prosze daj spokoj,silnik nie byl ruszany na milimetr,jak ktos chetny dwa dni i gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze daj spokoj,silnik nie byl ruszany na milimetr,jak ktos chetny dwa dni i gotowe

kłamiesz :naughty:[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 21:04_________________________________________________wywaliłem z tego dydaktycznego wątku niepotrzebne wpisy...to raz[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 14:41_________________________________________________Jeszcze raz napiszę: nie ma możliwości zamontowania full size GT22 do Audi A4 1.9TDI na seryjnym kolektorze wydechowym...to dwa

[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 14:45_________________________________________________kto jednak wierzy w te bajki od CeTeVe to proszę bardzo...z tego co pamiętam CTV chętnie taki zestaw z turbinką zamontuje za bagatela 5 tysi :polew: :polew: :decayed: :decayed:

Kto się zdecyduje proszę koniecznie napisać. Odstąpię mu swój numer 1 w BAT Klubie

to trzy... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wykresu martina a4 jak nie było tak nie ma na te 180ps i 430 NM , i myslę ze nie będzie chyba ze ktos tu lubi bujac w obłokach.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...