Zajkoo 1 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Witam, jakiś czas temu robiłem swoje pierwsze logi, gdyż duża grupa ludzi twierdzi, że moje auto ma więcej niż 150 km. Ktoś pomoże? http://vaglog.pl/log_263708.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) Więcej to ma ale turbina bardzo wolno wstaje.Sprawdź szczelność bo lipa straszna. Zrób logi jeszcze 33,20,118,02 Log robiony na 3 biegu? Edytowane 25 Maja 2016 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajkoo 1 Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 blok 115 i 020: http://vaglog.pl/log_263743.html a tu 002, 033 i 118 ale mi chyba coś mój operator źle kliknął bo są jakieś krótkie http://vaglog.pl/log_263742.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Jest program, ale turbo bardzo kiepsko wstaje, sprawdz dolot kompresorem, zawór dv, potem zrób czytelne logi z kanałow 002+033, 115+118, 003+020. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajkoo 1 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Z tego co zdążyłem zauważyć mam nie seryjny katalizator o oznaczaniach: HJS GB24 -01. Mam też problem o którym pisałem tutaj (najnowszy post):http://a4-klub.pl/index.php?/topic/238884-falowanie-obrotow/page-16 Witam poprawiłem swoje logi (szukam przyczyny problemów z obrotami) co powiecie o tym:002+033 dynamicznie 3 bieg: http://vaglog.pl/log_264047.html 115+118 dynamicznie 3 bieg: http://vaglog.pl/log_264048.html Edytowane 27 Maja 2016 przez Zajkoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Logi oprócz tego że turbo mega wolno wstaje są ok, jaki dokładnie problem masz? Sprawdz szczelność dolotu, podaj błędy z vaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajkoo 1 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Aktualnie wyskoczył: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Wymieniłem czujnik G42 na zamiennik i dalej na ciepłym silniku na biegu jałowym obroty spdają do 500 i nie reaguje na wciskanie gazu ;/ Często wyskakuje też: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs - tutaj ta suszarka głośno chodzi - do wymiany P0411 - 002 - Please Register/Activate Interesuje mnie też jaką moc ma motor. Edytowane 27 Maja 2016 przez Zajkoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 W logach czujnik pokazuje prawidłowo temp. może gdzieś kabel naderwany przy wtyczce i słabo łaczy, sprawdz. Co do mocy to moze ze 170 km by wyszło może nie, turbo mega wolno wstaje i to bym ogarnął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się