kajmanovsky Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Witam, nie dawno kupilem wymarzone V6 2.8 AMX w zabudowie A4B5. Dzisiaj rano zauwazylem, ze obnizyl sie poziom oleju, dolewajac zerknalem pod korek zbiorniczka wyrownawczego ukladu chlodzenia. I wyglada to tak: pod korkiem wlewu oleju jest taki brazowy szlam, na bagnecie nie zauwazylem dziwnego koloru oleju. brak cisnienia w zbiorniczku wyrownawczym ukladu chlodzenia, na cieplym silniku odkrecilem i nie bylo cisnienia dodatkowo w zbiorniczku jest olej termostat podczas jazdy nie wskazuje 90, jedynie jak sie zatrzymam po dluzszej jezdzie to wtedy dobija, temperatura oleju jest w okolicach 90 do 100 stopni zalezy od jazdy. I tu moje pytanie, to wszystko sugeruje bardziej pekniety blok silnika czy raczej uszkodzona uszczelke pod glowica?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się