Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem - uszczelka/pekniety blok?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

nie dawno kupilem wymarzone V6 2.8 AMX w zabudowie A4B5. Dzisiaj rano zauwazylem, ze obnizyl sie poziom oleju, dolewajac zerknalem pod korek zbiorniczka wyrownawczego ukladu chlodzenia. I wyglada to tak:

pod korkiem wlewu oleju jest taki brazowy szlam, na bagnecie nie zauwazylem dziwnego koloru oleju.

brak cisnienia w zbiorniczku wyrownawczym ukladu chlodzenia, na cieplym silniku odkrecilem i nie bylo cisnienia

dodatkowo w zbiorniczku jest olej

termostat podczas jazdy nie wskazuje 90, jedynie jak sie zatrzymam po dluzszej jezdzie to wtedy dobija, temperatura oleju jest w okolicach 90 do 100 stopni zalezy od jazdy.

I tu moje pytanie, to wszystko sugeruje bardziej pekniety blok silnika czy raczej uszkodzona uszczelke pod glowica?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...