darecki_M Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Witam! koledzy zaczęło sie od pojawienia się ręcznego na fiz i zapalenie ABS i ESP.Po sprawdzeniu okazało się że straciłem kodowanie pompy ABS.Po zalogowaniu i wykonaniu kodowania ,z samych zer mam już wartośc w kodowaniu i WSC. Ale w blokach danych w grupie 5 w pierwszym polu mam wartość 2.5 stopnia i się nie zmienia po kręceniu kierownicą.Kierownicę mam multi funkcyjną i wszystko na niej działa poduszka też bez błędów.modół kierownicy też bez błędów.Po ponownym logowaniu ponownie same zera. co może być powodem że ABS nie widzi czujnika skrętu.Jak sprawdzić czy to moduł kierownicy czy pompa ABS. dodam że sam czujnik skrętu podmieniałem, nic to nie zmieniło. do tego doszedłem przeglądając schematy. Sama taśma nie bierze udziału w czujniku skrętu jej zadaniem jest przekazanie sygnałów do poduszki ,klaksonu,multi funkcji .Sam czujnik jest wpinany w modółu kierownicy i z niego informacja po can jest wysyłana do ABS. Poprawcie mnie jak coś pokręciłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się