sasin Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 moje pytanie tym razem jest skierowane do osob ktore w swoich autach posiadaja chipa.Ja aktualnie mam ustawiony ze 130 Km na 171 KM,nie wiem akurat czy to przez to ale niestety musze prawopodobnie dokonac wymiany sprzegla.Moje pytanie dotyczy tego czy przy obecnej mocy silnika(zakladajac ze pomimo chipa jezdze normalnie bez katowania :])nie powinienem zalozyc czegos mocniejszego i tu sie pojawia problem jesli tak o co ,slyszalem ze mocniejszy tylko moze byc docisk??czy to prawda i jak to sie ma do rzeczywistosci:]jesli ktos np po chipie ma taki sam problem albo wie jakie mocniejsze elementy zamontowac bardzo prosze o kontatk lub wypowiedz na forum z gory dzieki :]
martin a4 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie kombinuj załóż serie nowa 171 to nie jest nic specjalnego co innego 200
lukaszr Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 nie kombinuj załóż serie nowa 171 to nie jest nic specjalnego co innego 200 Dokładnie - wymień sprzęgło i za jednym zamachem dwumas i nie kombinuj.
boberek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 nie kombinuj załóż serie nowa 171 to nie jest nic specjalnego co innego 200 Dokładnie - wymień sprzęgło i za jednym zamachem dwumas i nie kombinuj. dokładnie takie rozwiązanie wyleczy twoje problemy
TOM77 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 U mnie, jak też u wielu osób, z którymi na ten temat rozmawiałem(chodzi mi głównie o AVF-y) niestety po programie za jakiś czas zaczęło się "ślizgać" sprzęgło. Po wymianie kpl. sprzęgła i dwumasa Luka problem ustępował, ale czy pomoże to na długo-zobaczymy Ja mam nadzieję, że tak i że wcześniejsze zużycie sprzęgła wynikało z przebiegu, a nie z wgrania czipsa :gwizdanie: Łukaszr co o tym myślisz.
lukaszr Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Po wymianie kpl. sprzęgła i dwumasa Luka problem ustępował, ale czy pomoże to na długo-zobaczymy Ja mam nadzieję, że tak i że wcześniejsze zużycie sprzęgła wynikało z przebiegu, a nie z wgrania czipsa :gwizdanie: Łukaszr co o tym myślisz. Tak Tomek, zgadza się - w tych przypadkach, które ja znam to typowo pochipowe ślizganie związane było z przebiegiem. Seryjne sprzęgło na pewno wytrzymuje moment do 400nm, a samym chipem uzyskuje się mniej więcej taką wartość (przeważnie mniej).
_Bartek_ Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 A jak to się ma w silniku AVJ... chip ze 150 na około 180PS... Będzie tak samo? Sprzęgło bez problemu wytrzyma? Czy może już Radzikowski? Wyczytałem, że przy jego sprzęgłach pedał staje się twardszy, czego bym nie chciał...
Jarol Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 To czy sprzęgło będzie się ślizgać zależy tylko i wyłącznie od momentu obrotowego jaki ma przenieść więc podaj ile masz NM a nie ile silnik ma mocy. W silniku AVF przy seryjnym sprzęgle można spokojnie zrobić 220-230Km zakładając że moment obrotowy będzie płasko od 2 do 4 tyś obrotów w okolicach 400Nm.
poziek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 A jak to się ma w silniku AVJ... chip ze 150 na około 180PS... Będzie tak samo? Sprzęgło bez problemu wytrzyma? Czy może już Radzikowski? Wyczytałem, że przy jego sprzęgłach pedał staje się twardszy, czego bym nie chciał... bez problemu seryjne sprzęgło da radę sobie z czipem...tym bardziej, że widzę u ciebie napęd tylko na przód a nie quattro
_Bartek_ Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 No to super, choć teraz jest 175KM i na 3 biegu raz mi się sprzęgło ślizgnęło... Ile kilometrów wytrzymują fabrycznie montowane sprzęgła?
poziek Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 No to super, choć teraz jest 175KM i na 3 biegu raz mi się sprzęgło ślizgnęło... Ile kilometrów wytrzymują fabrycznie montowane sprzęgła? nie jestem wróżką....nie wiem jak jeździsz...nie odpowiem na to pytanie...powiedzmy tyle co komplet opon...u jednego sezon u drugiego dwa a u trzeciego 4 sezony
gzrybol Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam Jam AJM zrobionego na 145 kucy i 343 Nm z 115 seryjnych wiem ze 145 to nie 170 koni ale na chipie zrobiłem 50 tys km na sprzęgle które było w tym aucie teraz mam 208 tys i jeszcze mi sie nie ślizga.
_Bartek_ Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 W sumie u mnie też ok. Moc w granicach 180paru KM i seria wytrzymuje.
fiodor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 W moim bylym AVF mialem po czipie 171km i 369nm wszystko bylo OK. Teraz moja siostra nim buja i tez jest OK.
Proof Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Przy fwd i chipie seryjne sprzęgło wystarcza jeśli moment jest równo poprowadzony,przy quattro jest bardziej obciążone sprzęgło a racji że jest to samo sprzęgło jak w fwd trzeba pomyśleć o zmianie na mocniejsze,Sachs Racing kosztuje 560 euro(wzmocniony docisk i tarcza organiczna).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się