monter11 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Witajcie W mojej chłodnicy spalin na pewno puścił spaw łączący rure z uchwytem który przykręca się na dwie śruby do bloku silnika,zastanawiam się czy jechać z nią do spawania,a jeżeli tak co raczej zrobię bo nowa jest droga :-( to czy ktoś z was podpowie jak ją zdemontować samemu? jakieś fotostory może ktoś ma? Zauważyłem też że czasami nie załącza się turbo od czasu gdy to się rozszczelniło,czy może być inny powód?
piotrsob1 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Jeżeli nieszczelność jest na wierzchu, to bez problemu można to pospawać. Wpadanie w tryb awaryjny to całkiem inna sprawa Edytowane 4 Czerwca 2016 przez piotrsob1
monter11 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 Jeżeli nie szczelność jest na wierzchu, to bez problemu można to pospawać. Wpadanie w tryb awaryjny to całkiem inna sprawa tzn. uważasz że może być inny powód? Po np. zgaszeniu auta turbina znów normalnie zaskakuje,wziąłem to auto jakiś czas temu od auta i mówi że od początku auto nie brało od dołu,w a3 które mam zbiera się od dołu,tutaj musi być ponad 2000obr/min.Co o tym myślisz?
piotrsob1 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Sterownik silnika przechodzi w tryb awaryjny, czyli jest coś nie tak z parametrami pracy silnika. Prawdopodobnie jest problem ze zbyt dużym ciśnieniem doładowania, a to zazwyczaj powoduje zacinająca się zmienna geometria turbiny.
monter11 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2016 Szczerze mówiąc a jestem laikiem zaczynam się bać :-( Chłodnica zdemontować, co z prawda z lekkim bólem, ale przy okazji zauważyłem gdy odpinane czujnik który od niej idzie ze obok wisi sobie nie podpięty 1 czujnik,co to może być ? Ma taką niebieska wtyczkę :-( może jakoś dojdę do tego,a chłodnica jutro do spawania :-)chłodnica pospawana założona spowrotem jednak od razu pojawił sie problem,wyskoczył błąd p0243,jak zakładałem chłodnicę musiałem podpiać jakiś czujnik (nie wiem jaki to jest) spowrotem i wężyk do tego czujnika, doradzi ktoś coś???? .
monter11 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Pewnie pomyliłeś vac z out.tzn. ? W źle miejsce np wężyk wpialem czy jak ???A jeszcze jedna sprawa tam obok tego czujnika jest następny na rpzgalezieniu który nie jest podpięty do niczego,wiecie może co to za czujnik ?więc zmieniłem wężyk miejscami rano aczkolwiek jestem pewien że jak demontowalem chłodnice spalin to odpiałem jeden,nic się nie zmieniło no i w ogóle d*pa jest bo nie zaskakuje w ogóle turbo a błąd jest tylko jeden ten który napisałem wcześniej, Pomocy Opanowane,przerwany przewód z czujnika,wszystko śmiga :-) Edytowane 11 Czerwca 2016 przez monter11
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się