Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Chlodnica recyrkulacji spalin


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

W mojej chłodnicy spalin na pewno puścił spaw łączący rure z uchwytem który przykręca się na dwie śruby do bloku silnika,zastanawiam się czy jechać z nią do spawania,a jeżeli tak co raczej zrobię bo nowa jest droga :-( to czy ktoś z was podpowie jak ją zdemontować samemu? jakieś fotostory może ktoś ma? Zauważyłem też że czasami nie załącza się turbo od czasu gdy to się rozszczelniło,czy może być inny powód?

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli nieszczelność jest na wierzchu, to bez problemu można to pospawać.

Wpadanie w tryb awaryjny to całkiem inna sprawa :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Jeżeli nie szczelność jest na wierzchu, to bez problemu można to pospawać.

Wpadanie w tryb awaryjny to całkiem inna sprawa :)

tzn. uważasz że może być inny powód? Po np. zgaszeniu auta turbina znów normalnie zaskakuje,wziąłem to auto jakiś czas temu od auta i mówi że od początku auto nie brało od dołu,w a3 które mam zbiera się od dołu,tutaj musi być ponad 2000obr/min.Co o tym myślisz?

Opublikowano

Sterownik silnika przechodzi w tryb awaryjny, czyli jest coś nie tak z parametrami pracy silnika. Prawdopodobnie jest problem ze zbyt dużym ciśnieniem doładowania, a to zazwyczaj powoduje zacinająca się zmienna geometria turbiny.

Opublikowano

Szczerze mówiąc a jestem laikiem zaczynam się bać :-(


Chłodnica zdemontować, co z prawda z lekkim bólem, ale przy okazji zauważyłem gdy odpinane czujnik który od niej idzie ze obok wisi sobie nie podpięty 1 czujnik,co to może być ? Ma taką niebieska wtyczkę :-( może jakoś dojdę do tego,a chłodnica jutro do spawania :-)

chłodnica pospawana założona spowrotem jednak od razu pojawił sie problem,wyskoczył błąd p0243,jak zakładałem chłodnicę musiałem podpiać jakiś czujnik (nie wiem jaki to jest) spowrotem i wężyk do tego czujnika, doradzi ktoś coś???? :facepalm:.​

Opublikowano

Pewnie pomyliłeś vac z out.

Opublikowano (edytowane)

Pewnie pomyliłeś vac z out.

tzn. ? W źle miejsce np wężyk wpialem czy jak ???

A jeszcze jedna sprawa tam obok tego czujnika jest następny na rpzgalezieniu który nie jest podpięty do niczego,wiecie może co to za czujnik ?więc zmieniłem wężyk miejscami rano aczkolwiek jestem pewien że jak demontowalem chłodnice spalin to odpiałem jeden,nic się nie zmieniło no i w ogóle d*pa jest bo nie zaskakuje w ogóle turbo a błąd jest tylko jeden ten który napisałem wcześniej, Pomocy

Opanowane,przerwany przewód z czujnika,wszystko śmiga :-)

Edytowane przez monter11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...