cuper Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam ten temat był już omawiany jednakże nie pod kątem modelu B6 a według mnie jest pewna różnica między B6 a B5 więc mój problem polega na tym iż: Kupiłem auto jakoś we wrześniu sprawdzany był VAG-iem i wszystko było ok jednakże wskaźnik paliwa stał w miejscu nawet po zgaszeniu auta i ani drgnie jedni mówią że można to naprawić VAG-iem znalazłem instrukcje jak to zrobić ale ona dotyczy modelu B5 jeśli ktoś z was wie jak to naprawić to byłbym wdzięczny i proszę o kontakt.
letallec Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Wejdz do Instrumets i zrob test. Zobaczysz czy wskaznik wogóle działa.
tom450 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Na 99 procent to wina wskaznika.Mialem okazje naprawiac wskaznik w vektrze,nie pamietam czy to byla wina czujnika paliwa czy instalacji w kazdym razie opornosc tak sie zmienila ze wskaznik poszedl na maxa poza przedzial w ktorym pracuje i mechanicznie sie zawiesil.w tym przypadku dalo sie naprawic.Jezeli stoi na fula przy wylaczonym zaplonie to nie szukal bym nigdzie indziej.Pozdrawiam.
cuper Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2008 Zrobiłem dzisiaj skan VAGiem i wszystko jest ok więc wskaźnik działa. Kumpel mi mówił że może być gdzieś zwarcie albo "zimny lut" ale nie wiem o co mu chodziło . Więc jeszcze raz proszę Was drodzy użytkownicy o pomoc.
kazuyaet Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Ja mam podobny problem tylko że nie nieraz zdarza mi sie że po przekreceniu stacyjki wskażnik zostaje na rezerwie a po ponownym przekręceniu jest ok. Tak jakby coś sie wieszało.
cuper Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 ok spróbuję zajrzeć do baku może faktycznie coś jest nie tak z pływakiem??
Jac Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 I udało się coś zrobić w sprawie pływaka B6 ??? Mam ten sam problem co Wy - pogrzebałem trochę w baku (w bagażniku), ale nie wiem za bardzo o co tam chodzi i który element jest od czego. Do tego nie wiem jak odłączyć 2 przewody, aby wyciągnąć całość z baku. Także proszę o podpowiedź jak się w ogóle do tego zabrać.
cuper Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 U mnie problem został rozwiązany i przyczyna nie tkwiła w pływaku tylko w liczniku. Dostałem od znajomego namiary na kolesia który pracuje w ASO Audi i z tego co podpatrzyłem to on wyciągną cały licznik posprawdzał wszystkie kable i kostki a później podpiął kompa pod licznik i coś tam wgrywał ale nie mam pojęcia co to było następnie zamontował licznik i wszystko jest w porządku wskazówka chodzi jak igiełka
Jac Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 OK, ja mam trochę inny objaw, a mianowicie przy zatankowanym baku po przekręceniu kluczyka strzałka idzie o góry, ale tylko do poziomu rezerwy i tam stoi w miejscu, po wyciągnięciu kluczyka znowu opada poniżej zera. Raz ale tylko do następnego tankowania wskaźnik pokazywał poprawny poziom. To chyba raczej inna sytuacja niż u Ciebie???
cuper Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 Możliwe że inna ale przyczyna może być ta sama u mnie wskaźnik zawiesił się na stałe i nie opadał po wyjęciu kluczyka po prostu stał w miejscu.
Olajuwon Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Jak widziałem ostatnie prototypy Siemensa (Audi na 99% ma moduł pompy paliwa Siemensa lub Boscha) to wcale nie zdziwiłbym się, jeżeli okazałoby się, że ramię pływaka się zawiesiło (może haczyć o inne elementy modułu). Jakich dwóch przewodów nie możesz odłączyć? Odpinasz wiązkę na Flange'u (pokrywie pompy), odkręcasz nakrętkę i wyjmujesz moduł. trzeba tylko troszke się pomęczyć, zeby nie zahaczyć ramieniem pływaka przy wyjmowaniu. Rozumiem, że napęd masz tylko przedni,więc części transferowej w ogóle nie ma. I udało się coś zrobić w sprawie pływaka B6 ??? Mam ten sam problem co Wy - pogrzebałem trochę w baku (w bagażniku), ale nie wiem za bardzo o co tam chodzi i który element jest od czego. Do tego nie wiem jak odłączyć 2 przewody, aby wyciągnąć całość z baku. Także proszę o podpowiedź jak się w ogóle do tego zabrać.
Jac Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Panowie, Okazało się, że u mnie trzeba po prostu odpowiednio ustawić pływak by wskaźnik działał. Także teraz działa, ale pojawił się natomiast inny problem - wskaźnik paliwa pokazuje odwrotnie poziom paliwa. co można z tym zrobić?
Trzcina 80 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Panowie a wie ktoś może jak sie dostać do pompy wskaźnika paliwa w kombi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się