street_soldier 0 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witajcie,mam problem z wysprzęglikiem. Nie mija cały rok jak znowu się zapowietrzył. Zaczęło się od złego powrotu pedału, tj. brakowało mu może z 1cm do normalnego położenia. Przeczuwałem, że mógł się zapowietrzyć wysprzęglik. Dzisiaj się potwierdziło (całe szczęście, że na podwórku a nie w trakcie drogi) pedał zostaje w podłodze, po jakimś czasie jak samochód postoi działa kilka razy i znowu zostaje wciśnięty. Pytanie do was, odpowietrzyć go jak ostatnio i jeździć dalej, czy nie bawić się po kilkanaście razy i wymieniać go. Jeśli chodzi o wymianę, to powiedzcie mi czy brać jakąś używkę czy kupować nówkę. No i kwestia techniczna, dam radę to zrobić bez kanału czy jest to mało prawdopodobne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ja bym wymienił na nowy, nie wiadomo czy gdzieś w trasie nie padnie Ci na amen. Co do wymiany to ja u siebie w 1Z wymieniałem bez problemu "od góry". Wyjąłem tylko część dolotu koło zbiorniczka od płynu chłodzącego i jest ładny dostęp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
street_soldier 0 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Kwestia odkręcenia go, wypięcia tego przewodu co idzie do niego i odpowietrzenie nowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Brat kiedyś kupił zamiennik za bodajże 60zł i pochodził 3 miesiące. Kupił za 180zł i chula już 3 rok, więc na wysprzęgliku lepiej nie oszczędzać. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Pompka zdechła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
street_soldier 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Przy pompce będą te same objawy co przy wysprzęgliku czy można to rozróżnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
street_soldier 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) No to loteria. Zajmę się chyba najpierw wysprzęglikiem. Powiedz mi Dev jedną rzecz. Wymiana opiera się na wypięciu tej rurki ze zdjęcia, wykręceniu śruby mocującej i go swobodnie wyjmę czy jest to bardziej skomplikowane? Kwestia jeszcze płynu, zacznie nim walić czy na spokojnie mogę to rozłączać? Pewnie tego sachsa nie ruszano od fabryki brać to samo czy jest coś innego wartego uwagi? http://www.fotosik.pl/zdjecie/28620d456d9e3e25 Edytowane 5 Czerwca 2016 przez street_soldier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Tak odpinasz przewód metalowy i go zaślepiasz. Wyciągnąć łatwo gorzej go przykręcić Edytowane 5 Czerwca 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
street_soldier 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się