Michal Michal Gryska Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Witam serdecznie posiadam zawieszenie z oznaczeniem 1BA i chce zmienic sprzynki eibach pro Kit -35/-30 ,dlatego ze bardzo wysoko stoi i wyglada jak kobyla . Czy jak zmienie na sprezynki eibach pro Kit -35/-30 bedzie roznica ? prosze o pomoc
skotmen Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/forum/298-audi-a4-b8/
Grohu Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Dwa dni temu zmieniłem w 1BA same springi i wygląda tak : A na 1BA wyglądał tak: Tylko pamiętaj, że zdjęcie zrobione zostało 30 minut po założeniu, a teraz siadł trochę bardziej po tych 300km Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Grohu
Gibons Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Popuszczali Ci wszystkie śruby po założeniu sprężyn i skręcali na dole ?
Grohu Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Tak sam o to prosiłem zresztą mechanik sam to zaproponował. Co do zmian to nie odczuwam aby jakoś mocniej trzęsło na dziurach czy wręcz dobijało. Okazało się niestety albo i stety ,że mam wylany tylny amortyzator więc mam argument do kupienia bilsteina B12 Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Grohu
Maciek Zdanowski Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Czy akceptowalnym jest zastosowanie sprężyn z 1BE do amortyzatorow 1BA? Mam felgi 18tki i na serii 1ba stoi jak koza Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Grohu Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Pewnie tak jak z wymianą samych springów eibacha na amorki seryjne. Dla mnie to półśrodek auto idzie w dół to prawda ale prowadzi się słabo pływa niemiłosiernie no i lubi przytrzeć spodem na większych garbach przy większej prędkości. Ja po wymianie amorków na Bilsteina B8 to nie poznałem auta idzie jak po sznurku, a szczególnie czuć pewność przy większych prędkościach i długich zakrętach.
damian6158 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 W dniu 11.06.2016 o 13:36, Gibons napisał: Popuszczali Ci wszystkie śruby po założeniu sprężyn i skręcali na dole ? @Grohu @GibonsCo dokładnie trzeba po luzować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się