Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 Avant 1.8T STAGE I, DP, 373cc, Full S-Line, 1BV, Cupra, Radio Android 6.0 7" à la RNS-E :), LPG


mashet

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, jak tylko zainstaluję to wrzucę zdjęcia, ale póki co czekam na pierwszy wypust urządzeń. Jakieś zdjęcia są na ich stronie:
http://forum.navipremium.pl/viewtopic.php?f=15&t=27
Zawartość dodana 33 minutes later Właśnie przyjechały żarniki od H4mmera [emoji4]
lthqlhdh.jpg


Poszukaj na aliexpress, taniej niż navipremium, nawet jak dołożą VAT, ale 90% szansy że bez vatu będzie. Programista a telefon na ios, Shame on you ;)

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poszukaj na aliexpress, taniej niż navipremium, nawet jak dołożą VAT, ale 90% szansy że bez vatu będzie. Programista a telefon na ios, Shame on you [emoji6]

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

 

Rozważałem zakup na aliexpress, miałem już namierzone nawet... Ale tam nie masz żadnej gwarancji. Do tego tył gra słabiej. Chłopaki z navipremium dają gwarancję na dwa lata, oraz dokładają jakieś moduły, które niwelują braki sprzętu z Aliexpress. Te z Aliexpress lubią padać po krótkim czasie.

Co do iOS - projekt firmowy. Wszyscy pracownicy mają służbowe iPhony. Taka polityka. Jeśli chodzi o projekt to właściwie już go kończę, ale po przejściach z tym systemem, na pewno nigdy się na niego nie zdecyduję[emoji4] Jak ktoś mi mówi, że to system dla wymagających, to nawet już go dalej nie słucham [emoji4]

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj na spocie wleciały nowe żarniki do xenonów :) Udało się bez zdejmowania zderzaka :banan: trzeba było za to wyciągnąć całą puchę z filtrem powietrza :facepalm:, a od strony kierowcy odkręcić zbiorniczek z płynem do spryskiwaczy i odchylić ten z płynem od wspomagania. 

 

LY1j4mYh.jpg

pSB6phWh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem w ASO Audi/Porsche Połczyńska po odbiór części - siłownik schowka pasażera, oraz dysza do spryskiwacza od Q5. Spryskiwacz założyłem już jakiś czas temu, ale dyszę zgubiłem, więc musiałem zamówić kolejną :facepalm: Przy okazji porobiłem kilka fotek :kox:

Siedziałem w A7 i powiem szczerze, że wnętrze bajka :kox: Niestety do R8 nie dało się wejść, ale co się dziwić, skoro to auto za bagatela 1 mln PLN :decayed:

iNG0y0Wh.jpg

S4

juo4e01h.jpg

hUL0sUah.jpg

 

Zanim jednak tam pojechałem, zalałem płukankę silnika, bo dzisiaj wymiana oleju i filtrów na Millersa 5w40. Dokupiłem też dokładkę Cupra, więc może dzisiaj wpadnie przy wymianie oleju, skoro auto będzie podniesione :banan:

h6Qfi4ah.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a czy plukanki nie zalewa sie przed sama wymiana i silnik ma pracowac jakies 15 min ale na postoju? Pytam powaznie bo ja tak zawsze robiłem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić tak jak napisałeś i zawsze tak robiłem. Na opakowaniu doczytałem, że w celu porządnego przeczyszczenia można przejechać nawet 200-300km. Normalnie też bym zalał 15 min przed wymianą, ale zapaliła mi się kontrolka minimalnego poziomu oleju. Nowe oleje zakupione, a starego już nie mam. Jako że do znajomego mechanika mam z 60 km to zalałem płukankę. Jest ona na bazie oleju samochodowego, a nie nafty, więc myślę, że nic złego się nie stanie :D

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.03.2017 o 17:25, marcinch001 napisał:
Na płukance nie wolno jeżdzić - nawet jest to napisane na opakowaniu .


Domyślam się, ale to płukanka na bazie oleju silnikowego, a nie nafty. Na opakowaniu było wyraźnie napisane, zew celu lepszego doczyszczenia można przejechać 200km. Może stosowałeś inną płukankę.

Olej i filtr oleju zostały wczoraj wymienione, zalany Millers 5w40 z nanocząsteczkami. Samochód chodzi jakby ciszej. Przy okazji dołożyłem dokładkę cupra :) Dzisiaj z rana wymieniłem filtr kabinowy oraz filtr powietrza. Do tego wpadły ledy w postojówki, w kolorze zbliżonym do xenonów.

PXuYOFEh.png

CMTszhnh.png

sdHAwhfh.png

Ddsyp0Fh.png


Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miskę zrzuć jak go tak wypłukałeś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8n952dRh.png

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przyszedł aluminiowy przycisk podłokietnika, bo plastikowy był urwany. Jako, że mam listwy ozdobne ze szczotkowanego aluminium to stwierdziłem, że przycisk w podobnym wyglądzie przypasuje. Wydaje mi się, że siadło :banan: Mała rzecz, a cieszy.

y6RCfaDh.jpg

sQaL0LDh.jpg

0rkPM5Ah.jpg

Oprócz tego mam już kosz do nawigacji 2DIN na Androidzie. Przyszły także amortyzatory od B5 na przód, z których wyciągnę talerzyki i przełożę na swoje, dzięki czemu powinienem uzyskać obniżenie w granicach 1,5cm :decayed:

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że nic się nie dzieje - ostatnio wleciała zaślepka zapalniczki od B8, bo ta zwykła mi się nie podobała :banan:

lV7Sdhmh.jpg

5bpuFvth.jpg

 

Była też przeprowadzka i samochód dostał miejsce w garażu podziemnym :evil2:

v84Er2Kh.jpg

Dzisiaj odbieram radio na Androidzie z Navipremium :naughty: oraz rejestrator jazdy HD. Kamerka cofania przyszła jakiś czas temu, więc w najbliższych dniach czeka mnie rezanie  :naughty: Rejestrator planuję zamontować tak, by kable poszły pod tapicerką, zobaczymy jak to wyjdzie :huh:

Do tego padł prawy środkowy czujnik cofania :angry: więc może i to uda się ogarnąć.

EDIT:

Jednak czujniki cofania w porządku :banan: popadało i zaczęły działać. Deszcze je trochę wypłukał i wszystko wróciło do normy :decayed:

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się długi czas nie działo, bo zima to i człowiekowi nie po drodze w te mrozy modzić :decayed:

Odebrałem radio

PdUcz4uh.jpg

oraz rejestrator jazdy full HD. Od dłuższego czasu kamera cofania czekała na pozostałe części zestawu :P

uZMWuiuh.jpg

Jako, że graty leżały, a ja nie lubię zbyt długo czekać, postanowiłem, że zamontuję zestaw sam :evil2: Kosz 2DIN czekał długi czas na montaż. Do tego tunel był do przycięcia oraz ramka klimatronika :facepalm:

Oje77CLh.jpg

Klimatronika docinałem dremelkiem z zestawem pilników i końcówek ściernych, natomiast tunel dociąłem końcówką z ostrzem. W temacie docinania tunelu i klimatronika nieoceniony okazał się temat 

Natomiast cała reszta z Audizine - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/641544-DIY-RNS-E-retrofit-amp-double-DIN-conversion-(picture-heavy).

Chociaż w temacie wyżej zabrakło info o 4 śrubach :) po bokach tunelu i kosza.

Radio siedzi jeszcze luzem, bo muszę przewody ułożyć. Moduł GPS zamontowałem przy bezpiecznikach na metalowej płytce. Pozostało mi zamontować rejestrator oraz kamerkę cofania

Efekt: :banan: Zgubiłem gdzieś zaślepkę obok ESP :facepalm:

W6o2NGQh.jpg

Wyszło wydaje mi się sensownie. Radio śmiga aż miło. Działa głośnomówiący w połączeniu z telefonem - mogę teraz odbierać połączenia za pomocą kierownicy, co w porównaniu z RNS-E gdzie trzeba dokładać moduł bluetooth i jakieś inne pierdoły robi dobrą robotę, za mniejsze pieniądze. Cała kiera multifunkcyjna obsługuje radio i nie ma zbędnych przycisków. Teraz mogę śmiało korzystać z Yanosika, bez potrzeby odpalania telefonu - co robią nawet posiadacze nowych Audi, jeśli chcą uniknąć mandatów. Jak dla mnie - tak dużo, za tak niewiele :kox:

Wkrótce wpadnie program od Galetto, DP i wtryski większe :hi:

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za radio i gdzie można takie kupić ? Można więcej zdjęć środka z tym radiem już zainstalowanym. :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za radio i gdzie można takie kupić ? Można więcej zdjęć środka z tym radiem już zainstalowanym. :eusathink:

Jak tylko zamontuję całkowicie w koszu to wrzucę. To radio na Androidzie 6.0 tzw chińczyk, ale sprawdzony. Zakupiony w firmie NaviPremium. Mają na forum swój temat nawet. Mają sprawdzonego dostawcę i udzielają gwarancji na 2 lata. Radio wygląda w 90% jak RNS-E. Do tego obsługuje czujniki ciśnienia w oponach, czy też tuner TV. Ale te moduły trzeba oczywiście dokupić dodatkowo. 

Ma oczywiście wifi, możesz sobie np zainstalować Spotify i słuchać muzyki z playlisty tak jak na telefonie. Ogrom możliwości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto obiecane zdjęcia. Navi wpasowałem póki co, żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało finalnie, ale niestety za bardzo uciska przyciski z góry i uniemożliwia korzystanie z nich. Wobec tego będę jeszcze musiał delikatnie podocinać klimatronik.

Aplikacja korektor/wzmacniacz

F5DDp6mh.jpgam

DmztcvRh.jpg

O dziwo, radio gra znacznie lepiej niż ori Concert II. Basy są głębsze i nie ma tego 'pudełkowego' dźwięku. Tylne głośniki grają dużo ciszej niż przód, a mimo to efekt jest powalający. Na tył wleci jeszcze wzmacniacz RCA, aby grał mocniej.

Pod radio można podłączyć tuner TV. kamerki i inne urządzenia. Jednak największą zaletą jest możliwość wgrywania aplikacji z Google Play i kompletnej personalizacji urządzenia.

bfbT4gJh.jpg

r0qWY73h.jpg

Przeglądanie internetu, czy oglądanie youtube - opcje bardziej dla pasażera, chyba, że na postoju :decayed:

2RCH7sTh.jpg

Możliwość słuchania muzy z internetu :kox: a nie latanie z pendrive czy płytami w 2017 roku :facepalm:

7YvF6xPh.jpg

Mapy online, np Yanosik

9wiDrOvh.jpg

czy Google Maps

w9QAs0Sh.jpg

Prowizorycznie przetestowałem kamerkę cofania, przy wrzucaniu biegu wstecznego. Działa git, ale jeszcze nie zamontowana.

d4aYsUkh.jpg 

Auto przez majówkę dostało STAGE 1 :evil: Program robiony u Galetto pod Lublinem. Na razie tylko foto z montażu DP. Auto odpycha się teraz tak jak powinno wcześniej :) Nawet tak znienawidzony multitronic potrafi zakręcić kapciem :evil2:

Zakres pracy przy STAGE 1:

  • montaż downpipe 2.75''
  • mocniejsze wtryski od SAABa 2.0/2.3T  o wydajności ~373cc - dla zainteresowanych dużo tańsze niż BAM(380cc - różnie się podaje), a pasują P&P. Można je dostać za połowę ceny BAM, a robią robotę :banan:
  • wyłączenie sondy lambda, oraz pompy SAI
  • program benzyna(strojony na V-Power Nitro+) oraz LPG.

WKlLB1yh.jpg

Przy okazji zrobiłem zdjęcie turbo. Okazało się, że żeliwo ma pęknięcie, ale nie wpływa to na pracę dmuchawy.

ogrIQOjh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne radio, dużo się nie różni od Rnse. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z hamowni, wynik jak dla mnie słaby - ledwo seria(ale przynamniej nie mniej! :decayed:). Myślałem, że przyrost jest dużo większy. Podejrzewam, że w serwisie rok temu, gdy miałem regeneracje turbo, albo lipnie ją zregenerowali, albo włożyli mniejsze od wersji np 150ps. Turbo ma pęknięcie na żeliwie, co chyba po 20 tys od regeneracji nie powinno mieć miejsca. Aczkolwiek z programu jestem zadowolony, bo auto ciągnie mimo wszystko lepiej niż przedtem i da się to odczuć. Po prostu nie dało się na tym setupie więcej ugrać. Poprawcie mnie jeśli źle myślę. Mam wszystko ewidentnie pod Stage I - gdzie normą jest 195-205ps

  • wtryski
  • dp
  • program

Wobec tego co może być nie tak? Wydaje mi się, że podejrzenie ewidentnie pada na turbo. Pewnie siedzi tam jakiś kaszalot, dmucha tyle ile może dmuchać, ale nie więcej... Jestem wkurzony na maxa bo za regeneracje dałem 1300, a z montażem wyszło jeszcze więcej, gdzie w tej cenie miałbym hybrydę dmuchająca na 260-270 - ale człowiek nie wiedział wtedy... Wszystko to jest bardzo dziwne bo auto za***rdala aż miło :kox: A może jakaś trefna hamownia? Prawdę mówiąc to nie ta sama co ostatnim razem. Jakby nie było wg tego pomiaru jest 15ps i 35 nM więcej niż było. Chyba muszę się  złapać z jakimś BEX-em.

Generalnie to dziwny typ, bo jak się dowiedział, że to multitronic to zaczął jakieś banialuki opowiadać, że to nie automat i to zupełnie inna bajka i nikt nie potrafi tego chipować i cała Warszawa wrzuca gotowce. Jak powiedziałem, że to nie gotowiec, nie robiony w wawie, tylko logi + poprawki na bieżąco, to stwierdził, że pewnie zapłaciłem 500 zł i wrzucał ktoś za każdym razem inny program xD Tak źle i tak niedobrze. Podobno do jego ojca na szkolenia sam Gregor przyjeżdża :lol: Może jednka pojadę na hamownię VTG. Moze ten typ nie ogarnął multi na hamowni?

V91dhhPh.jpg

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...