ziben07 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Witam serdecznie wiem że temat był poruszany setki razy ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.... a więc tak od dwóch tyg mam a4b6 1.9tdi 131km oznakowanie silnika awx. Zauważyłem wyciek płynu ze zbiorniczka, wymieniłem zbiorniczek na oryginał ale nic się nie zmieniło dalej to samo, auto nie kopci, nie miesza płynu z olejem, po odkreceniu korka na rozgrzanym silniku poziom płynu się podnosi, węże na rozgrzanym silniku są twarde, z nawiewu po ustawieniu temp. na maxa leci gorące powietrze, większy ubytek jest gdy gwałtownie jeżdżę... czy to uszczelka pod głowicą, czy mikro pęknięcia głowicy? Dodam że płyn w zbiorniczku czysty, auto się normalnie grzeje i nie przekracza 90° prosiłbym o konkretne odp
car_diag_cork Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Sprawdź czy nie cieknie na wężach z nagrzewnicy (przejście pomiędzy podszybiem, a komorą silnika), miałem kilka takich przypadków. Sprawdź jeszcze czy nie cieknie na łączeniu termostat ➡ silnik, jeśli cieknie delikatnie to od razu paruje i wycieku nie widać. Edytowane 9 Czerwca 2016 przez car_diag_cork
ziben07 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Ale ja wiem skąd mi wyrzuca, z odpływu w zbiorniczku, wszystko za zbiorniczkiem mam zachlapane... Edytowane 9 Czerwca 2016 przez ziben07
car_diag_cork Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Przepraszam, nie załapałem z Twojego pierwszego posta Podjedź do jakiegoś mechanika i niech sprawdzi zawartość co2 w zbiorniczku wyrównawczym.
ziben07 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Na zimnym silniku odkreciłem korek, odpaliłem auto, poczekalem aż się zawgrzało do 70° delikatnie zacząłem zwiększać obroty no i zaczęło wywalać płyn chłodniczy... :-\ rozumiem że to nie jest normalna rekacja? Uszczelka do wymiany?
veron Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Niestety wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą. Miałem bardzo podobnie. Chociaż u mnie jak kręciłem silnik do max 2000 obr./min. to płynu nie wyrzucało. Jednak jak tylko zwiększałem obroty to odrazu płyn uciekał przez zbiorniczek.
ziben07 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2016 Orientuje się ktoś ile wyjdzie koszt naprawy? Albo same części?
veron Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Koszty mogą być różne, zależy czy chcesz to zrobić dobrze. U mnie sama obróbka głowicy wyniosła 1000zł (planowanie, nowe uszczelnienia i gniazda pompowtryskiwaczy). Z 700zł kosztowała reszta części. Robocizny nie liczę bo sam wymieniałem. Edytowane 12 Czerwca 2016 przez veron
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się