Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy do 2200 obrotów


a4b5rs4

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mój problem polega na tym ze do 2200 2300 obrotów auto muli natomiast jak wskoczy na 2500 obr wbija w fotel dlaczego tak jest?

Podłączyłem kompa i sprawdziłem przepływke i wskazania sa takie ze

Komp chce 290 na jałowym a dostaje 490 przy podniesieniu obrotów tez dostaje duzo za duzo.

Czy to jest przyczyna ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zapomniałem dodać ze to jest afn

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób komplet logów

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mój problem polega na tym ze do 2200 2300 obrotów auto muli natomiast jak wskoczy na 2500 obr wbija w fotel dlaczego tak jest?

Podłączyłem kompa i sprawdziłem przepływke i wskazania sa takie ze

Komp chce 290 na jałowym a dostaje 490 przy podniesieniu obrotów tez dostaje duzo za duzo.

Czy to jest przyczyna ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zapomniałem dodać ze to jest afn

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Od kiedy masz auto? Czy przed tym problemem robiles cos z turbo? Np czyszczenie geometrii, wymiana, regeneracja, etc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była czyszczona geometria ale po tym zabiegu tak nie było tylko od niedawna

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była czyszczona geometria ale po tym zabiegu tak nie było tylko od niedawna

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Objawy ktore wymieniles pasuja do odwrotnie zalozonego pierscienia od geometrii, czesty blad przy czyszczeniu i sam go raz zrobilem. Dlatego tez w pierwszej kolejnosci zapytalem cie czy bylo grzebane przy suszarce. Jezeli jednak po czyszczeniu bylo ok a dopiero potem bylo tak jak opisujesz to przyjrzyj sie czy uklad podcisnienia masz szczelny i czy gruszka trzyma cisnienie. I zastanow sie dobrze czy nie warto wziac pod uwage tego pierscienia, moze jednak jest mozliwosc ze jest zle zalozony a ty qwczesniej nie miales okazji dobrze sprawdzic auta(przede wszystkim osobiscie).

Edytowane przez Bedzial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka trzyma ciśnienie sprawdzone i nie ma nieszczelności tylko turbo pozno wstaje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka trzyma ciśnienie sprawdzone i nie ma nieszczelności tylko turbo pozno wstaje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak wiec rozwaz opcje odwrocenia pierscienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak można odwrotnie pierścień założyć przeciez łopatki bedą ustawione pod rożnymi katami

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak można odwrotnie pierścień założyć przeciez łopatki bedą ustawione pod rożnymi katami

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mozna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko masz moze fotkę jak to wyglada ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko masz moze fotkę jak to wyglada ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Niestety nie mam, mam stare turbo ktore bede do sprzedazy czyscil jak znajde czas i checi to zrobie ci zdjecie jak powinno wygladac. Jak czyscilem ja pierwszy raz to wlasnie zrobilem ten blad i zalozylem pierscien odwrotnie, kierownice byly ustawione niby dobrze, kolo nimi sterowalo, turbo zlozylem do kupy, sztanga pracowala, jednak, jak pozniej zauwazylem, nie pracowaly w takim zakresie jakim powinny. Potem jak rozebralem i odwrocilem to zauwazylem ze inaczej pracuja lopatki i wtedy dopiero bylo dobrze. I wlasnie objrawy mialem podobne, do okolo 2200-2300 obrotow mul jak SDI a potem powyzej tych obrotow nagle wgniata w fotel. Dodatkowo przy tym dzwiek turbosprezarki jest mocno stlumiony. Tutaj znalazlem zdjecie z forum a4club gdzie opisuja podobny problem jak twoj i ejst tam jak prawidlowo powinna byc zlozona sprezarka: http://obrazki.elektroda.pl/2838057400_1309166043.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by sie zgadzało tylko u mnie turbinę slychac nawet na jałowym i jak lekko dodam gazu to juz jest przyjemny świst

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jutro postaram sie nagrać filmik jak to mniej wiecej jedzie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by sie zgadzało tylko u mnie turbinę slychac nawet na jałowym i jak lekko dodam gazu to juz jest przyjemny świst

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jutro postaram sie nagrać filmik jak to mniej wiecej jedzie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

W kazdym razie w obecnej sytuacji tylko tyle moge ci poradzic, mialem podobny problem i tak go rozwiazalem. Do tego spotkalem ju z kilkanascie tematow gdzie ludzie mieli podobne objawy i przyczyna byla odwrotnie zalozony pierscien kierownic. Jezeli nie znajdziesz innego rozwiazania w miedzyczasie to polecam sprawdzic to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrobię logi to chyba wtedy wyjdzie nie?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrobię logi to chyba wtedy wyjdzie nie?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak, do tych 2200-2300 cisnienie bedzie chyba niskie jak na biegu jalowym i jednakowe a powyzej znacznie sie podniesie. O ile dobrze pamietam tak wygladaly logi jak logowalem auto z odwroconym pierscieniem.

Edytowane przez Bedzial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale turbo mi nie przeładowuje wogule

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale turbo mi nie przeładowuje wogule

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ale ja mowie o niedoladowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz lepiej ile masz tam dokladnie podcisnienia bo moze byc problem ze jest za male. Sprawdzaj. Roznych miejscach. Czasem n75 potrafi takie cos robic lub inny zawotrk tez moze to partaczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mam to sprawdzić?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Powiem tak na jałowym ciśnienie z ecu jest 990 a to które jest aktualnie 1090

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mam to sprawdzić?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Powiem tak na jałowym ciśnienie z ecu jest 990 a to które jest aktualnie 1090

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Koledze chodzilo o podcisnienia. Najlepiej vacuometrem, wpinasz go do ktoregokolwiek przewodu (najlepiej egr) i sprawdzasz jaka masz wartosc podcisnienia. To takie cos: http://allegro.pl/vacuometr-miernik-podcisnienia-i-cisnienia-sn1008-i5742556224.html

Edytowane przez Bedzial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...