kubabkb Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Panowie co zrobic z tym błedem, gdzie szukac dokladniej przyczyny, mial ktos podony problem? 01232 (Kody błędów) Zawór regulacyjny sprężarki klimatyzacji (N280) usterka elektryczna w obwodzie Edytowane 11 Czerwca 2016 przez kubabkb
akoz Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Mam podobny błąd. Czy udało Ci się znaleźć przyczynę?
metik Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Mam podobny błąd. Czy udało Ci się znaleźć przyczynę?[/quoteUszkodzony zawór sprężarki.
akoz Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Uszkodzony zawór sprężarki. Z tego co czytałem to może być też problem z zasilaniem (tak też było u kubabkb), także będę musiał udać się do jakiegoś specjalisty. A czy uszkodzony zawór może oznaczać też uszkodzoną sprężarkę (nic takiego nie wyszło w VAG-COM), albo inną poważną usterkę?
metik Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Uszkodzony zawór sprężarki. Z tego co czytałem to może być też problem z zasilaniem (tak też było u kubabkb), także będę musiał udać się do jakiegoś specjalisty. A czy uszkodzony zawór może oznaczać też uszkodzoną sprężarkę (nic takiego nie wyszło w VAG-COM), albo inną poważną usterkę? Sygnał tam idzie ze sterownika. Gdzieś w moich postach jest napisane jak sprawdzić czy sygnał wychodzi. Jeżeli wychodzi to zostaje tylko zawór.
kubabkb Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2016 akoz masz identyczne wartosci A/C jak ja czy masz moze minimalne napiecie?
akoz Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 U mnie wygląda to tak: Mam nadzieję, że o to chodziło, bo jestem zielony w obsłudze VAGa. Wygląda podobnie do Twojego i chyba jest napięcie, zatem jednak uszkodzony?
kubabkb Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 tak , wychodzi na uszkodzenie zaworu w Twoim wypadu poniewaz jest minimalne napiecie. wiec szukaj zaworu;/
akoz Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 tak , wychodzi na uszkodzenie zaworu w Twoim wypadu poniewaz jest minimalne napiecie. wiec szukaj zaworu;/ Jak sprawdzić jaki to model? Można takie coś znaleźć na allegro, olx itp? Można bez problemu wymienić sam zawór zachowując samą sprężarkę i odczynnik? Czy warto w ogóle się w to bawić czy trzeba znaleźć jakiś porządnych specjalistów?
metik Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Trzeba gaz oddciagnac. Lepiej znajdź serwis wyposażony w tester zaworów . Zapłacisz parę złotych i wszystko będziesz wiedział. Wygląda na uszkodedzenie zaworu.Ale na odległość możemy tylko pogadac
kubabkb Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 jedz do dobrego serwisu klimy oni ci wszytko sprawdza dokladnie, bedzie trzeba odciagnac czynnik i wtedy wymienia ci zawor , spisz jaki masz model sprezarki i wtedy bedziesz wiedzial jaki zawor kupic do niej (tyle wystarczy). pewnie ze oplacalana impreza w Twoim wypadku
akoz Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Trzeba gaz oddciagnac. Lepiej znajdź serwis wyposażony w tester zaworów . Zapłacisz parę złotych i wszystko będziesz wiedział. Wygląda na uszkodedzenie zaworu.Ale na odległość możemy tylko pogadac jedz do dobrego serwisu klimy oni ci wszytko sprawdza dokladnie, bedzie trzeba odciagnac czynnik i wtedy wymienia ci zawor , spisz jaki masz model sprezarki i wtedy bedziesz wiedzial jaki zawor kupic do niej (tyle wystarczy). pewnie ze oplacalana impreza w Twoim wypadku Dzięki za rady, tak zrobię A orientujecie się może jakie to są mniej więcej koszty?
kubabkb Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 w niemczech jak szukalem zaworu(poniewaz myslalem ze to on jest uszkodzony) , koszt nowego to 50E, wiec mysle ze w polsce bedzie cos kolo 150zl plus za robocizne z odciagnieciem czynnika kolejne 50E, ale mysle ze w polsce bedzie o wiele taniej.
rakon Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Mam błąd zaworu n280 nie uruchamia się klimatyzacja.Sprzegiełko sprawdzone,czynnik jest.Po podpięciu kompa wyszło coś takiego że nie ma prądu na zaworze,ale po włączeniu na panelu klimy pojawia się wartość 0,004.Czy to znaczy że zawór jest ok.Piszecie że jeśli jest jakieś minimalne to jest ok.Czy jednak problem z elektryką Sprawdzałem w innym audi tylko że A6 i tam prąd jest jeszcze przed włączeniem klimy z panelu,po włączeniu jest jeszcze większy. Spoiler
roger18sx Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Mnie również dopadł problem z klimą. Dawniej działała a teraz zero reakcji. Wymieniłem osuszacz oraz dyszę rozprężną.Vcds pokazuje 4 bary błędów brak. Econ gaśnie tyle że wiatrak się nie załącza choć w teście elementów wykonawczych silnika działa. Sprzęgło sprawne.Wydaje mi się że jak wsiadam popołudniu do auta to czuć przez chwile chłodne powietrze z kratek.Spróbiję wymienić zawór w sprężarce bo fizycznie go słychać ale może nie działać właściwie.
maniekaudia4 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 W dniu 4.06.2019 o 23:32, roger18sx napisał: Mnie również dopadł problem z klimą. Dawniej działała a teraz zero reakcji. Wymieniłem osuszacz oraz dyszę rozprężną.Vcds pokazuje 4 bary błędów brak. Econ gaśnie tyle że wiatrak się nie załącza choć w teście elementów wykonawczych silnika działa. Sprzęgło sprawne.Wydaje mi się że jak wsiadam popołudniu do auta to czuć przez chwile chłodne powietrze z kratek.Spróbiję wymienić zawór w sprężarce bo fizycznie go słychać ale może nie działać właściwie. Jak udało się rozwiązać problem? U mnie przy lekkim dodaniu gazu rozłącza sprężarkę. wtedy wskakuje 0. To też może być przyczyną ten zawór?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się