Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Praca dźwigni hamulca ręcznego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mechanior ogarnął mi ostatnio zacisk bo nie odbijał ręczny do końca i od razu wymienił klocki tył .

Przedtem na drugim ząbku już mocno był zahamowany, i przy 4-5 ząbku to już było maks, ciężko dalej szło .

Teraz ręczny pracuje praktycznie w całym zakresie, chodzi dużo luźniej i dobrze zahamowany jest na 4-5 ząbku i można nawet wtedy podciągnąć go jeszcze wyżej .

Na pierwszych 2-3 ząbkach słabo trzyma .

Czy to normalne ? może to przedtem źle pracował przez ten zacisk :eusathink:

PS jest jakaś regulacja naciągu tych linek ?

pacjent B5 FWD 99r.

Edytowane przez e2rd-85
Opublikowano

Podpinam się... Z pytaniem co do regulacji

Opublikowano (edytowane)

Podpinam się... Z pytaniem co do regulacji

Niema regulacji linek

Edytowane przez misar28
Opublikowano

Znalazłem temat z identycznym problemem (z tym że u mnie jest ręczny, tylko że łapie wyżej niż wcześniej) gdzie jeden z bardziej docenianych za swoją wiedzę użytkowników (Dev) pisze że to normalne zjawisko i hamulce muszą się ułożyć . Trochę się uspokoiłem . Prawda to ?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227391-gdzie-regulacja-recznego/

Opublikowano

Jasne że muszą się ułożyć. Jak klocek ładnie dotrze się z tarczą to ręczny zacznie brać niżej i skuteczniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...