e2rd-85 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Witam. Mechanior ogarnął mi ostatnio zacisk bo nie odbijał ręczny do końca i od razu wymienił klocki tył . Przedtem na drugim ząbku już mocno był zahamowany, i przy 4-5 ząbku to już było maks, ciężko dalej szło . Teraz ręczny pracuje praktycznie w całym zakresie, chodzi dużo luźniej i dobrze zahamowany jest na 4-5 ząbku i można nawet wtedy podciągnąć go jeszcze wyżej . Na pierwszych 2-3 ząbkach słabo trzyma . Czy to normalne ? może to przedtem źle pracował przez ten zacisk PS jest jakaś regulacja naciągu tych linek ? pacjent B5 FWD 99r. Edytowane 11 Czerwca 2016 przez e2rd-85
Klejk Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Podpinam się... Z pytaniem co do regulacji
misar28 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Podpinam się... Z pytaniem co do regulacji Niema regulacji linek Edytowane 11 Czerwca 2016 przez misar28
e2rd-85 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 Znalazłem temat z identycznym problemem (z tym że u mnie jest ręczny, tylko że łapie wyżej niż wcześniej) gdzie jeden z bardziej docenianych za swoją wiedzę użytkowników (Dev) pisze że to normalne zjawisko i hamulce muszą się ułożyć . Trochę się uspokoiłem . Prawda to ? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227391-gdzie-regulacja-recznego/
Krzysiek6623 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jasne że muszą się ułożyć. Jak klocek ładnie dotrze się z tarczą to ręczny zacznie brać niżej i skuteczniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się