Gość Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Witam. Prosze o opinię tegoż wykresu. Ogólnie autko idzie lepiej . Fakt że siedzi w aucie fabryczny katalizatorek. Zastanawiam się nad zastąpienie kata przez DP. Czy jest sens i czy wykresik może wtedy ulec zmianie i o ile. http://www.directupload.net/file/d/4384/2bawhb69_jpg.htm Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Gość
audicoman Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Sens jest bo turbina dużo wcześniej budzi się do życia i spada egt. U mnie maks moment już mam przy 2,800. Różnica jest kolosalna po zamontowaniu DP. Czemu nie założyłeś od razu większych wtrysków i DP?
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Sens jest bo turbina dużo wcześniej budzi się do życia i spada egt. U mnie maks moment już mam przy 2,800. Różnica jest kolosalna po zamontowaniu DP. Czemu nie założyłeś od razu większych wtrysków i DP? DP, miał być tylko coś się z grześkiem nie zrozumiałem do końca i w końcu go nie założyli, ale będzie lasda dzień . Co do wtrysków to uznaliśmy że nie ma za bardzo pakować się w koszta dla raptem 7-10 kucy. Bo i tak więcej niż 190 to by nie wypluł Turbinka już też jakaś super nie jest, ładuje ale ma delikatne wachnięcia. No Grzesiu powiedział że troszkę jeszcze pojeździ, ale będe musiał pomyśleć o jakiejś regeneracji
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Na zdrowej serii zrobisz w AEB pod 200kM. Wrzucaj większe turbo, wtryski, DP bo warto. Z tym że musisz już myśleć o mocniejszym sprzęgle, od AWXa będzie w sam raz.
Michałzxc Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 ja na seri aeb mialem 195km i 284nm tez robione u Grzeska
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Na zdrowej serii zrobisz w AEB pod 200kM. Wrzucaj większe turbo, wtryski, DP bo warto. Z tym że musisz już myśleć o mocniejszym sprzęgle, od AWXa będzie w sam raz. Dzieki za odpowiedz. Heh jaki sens inwestowac jakies ok 2200zl dla ok 15 koni ? Sprzeglo mam nowke z dwumasa. Sikawki to tez temat sliski bo uzywki to tak srednio a nowe to kosztuja. Poza tym fmic by sie przydalo itd. Jak zaloze DP to pownno byc ok 185 a gdy zregeneruje turbinke to ok 192. Narazie nie ma sensu bo jak to grzesiek powiedzial obecna daje rade. Mam go zhamowac bo instalacji dp bo tak naprawde nie wiemy ile kat blokuje. Grzesiek powiedzial ze dawno nie widzial 20 letniego aeb zeby tak rowno przyspieszal i mial tak dobre logi dynamiczne. Jedynie co to kat blokuje i turbinka juz swoje przejechala. ja na seri aeb mialem 195km i 284nm tez robione u Grzeska Jakby chcial to moglby go podkrecic, ale ja go prosilem zeby zostawil troszke zapasu, bo i wtedy wypadalo by zmienic reduktor od lpg bo moglby miec problemy. Poniedzialek wtorek wrzucam rurke i zjamuje gada. Z tego co wiem to powinien wypluc 182 185 KM i minimalnie wczesniej niz teraz. Szczerze bylem zaskoczony ze w ogole serie wyplul 152KM W sumie zapomnialem spytac. Ten DP to jakiej srednicy najlepiej. 2.5 czy 2.75?
audicoman Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dlatego lepiej robić od razu zestaw: wtryski, DP, FMIC lub DSMIC i soft. A nie klecić na raty, potem robić korekty softu itp. FMIC zawsze warto bo jak ciepło to dolot się gotuje. Ja mam DP 2,75 ale nie wiem jaki do AEB podejdzie.
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dlatego lepiej robić od razu zestaw: wtryski, DP, FMIC lub DSMIC i soft. A nie klecić na raty, potem robić korekty softu itp. FMIC zawsze warto bo jak ciepło to dolot się gotuje. Ja mam DP 2,75 ale nie wiem jaki do AEB podejdzie. Fdyby to nie było AEB to pewnie bym wrzucił jakieś sikawki fmic itd. Jednakże po rozmowie z grześkiem doszliśmy do wniosku że nie ma sensu pakować jakieś 2000zł żeby uzyskac 10 koni więcej. Ciężko jest to póżniej wystroić powyżej 200KM ponieważ jak wiadomo AEB ma słabą elektrykę. Teraz mam te 176 i w wtorek jadę montowac DP powinno urosnąć do jakiś 180-185. W przyszłym roku oddam turbawkę do regeneracji. Ogólnie tak jak pisałem, silnik jest zdrowy i Grzegorz powiedział że prawdopodobnie nie będzie potrzeby korekty softu, czy to po montażu DP czy po zmianie turbiny. DP miał montowwać, ale jakoś się nie dogadaliśmy a ja już słabo z czasem byłem żeby na jeszcze jeden dzień zostać. Ogólnie autko jeździ dużo lepiej. PS. teraz żonie szukam A3 1.8t bo focus 2 już zaczyna brać rudą no i słaby jest bo to tylko 1.6. Co doradzacie za model silnika tak żeby był dobry do tuningu. tj. miał czujniki ciśnienia przepustnicę elektryczną itd. Nie wiem czy któreś A3 były na szerokiej sondzie ? Pozdrowionka
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Nie ma słabej elektryki tylko jest głuchy i ślepy ale za to jest pancerny. Nie wycieraj d..y szkłem bo się pokaleczysz. Rób od razu wszystko i po ludzku.
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Nie ma słabej elektryki tylko jest głuchy i ślepy ale za to jest pancerny No to miałem na myśli. Nie wycieraj d..y szkłem bo się pokaleczysz. Rób od razu wszystko i po ludzku. W sensie ? Doprecyzuj
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Co chcesz precyzowac ? Dajesz większe wtryskiem, turbo, ICKA oraz program. Do tego musisz zacząć rozglądać się za większymi hamulcem.
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Co chcesz precyzowac ? Dajesz większe wtryskiem, turbo, ICKA oraz program. Do tego musisz zacząć rozglądać się za większymi hamulcem. Ok, bo widzę że mamy problem z dogadaniem się. Odpowiedz mi na jedno zasadnicze pytanie ? PO CO ? Ja pytałem o DP. Nie chce z tego AEB robić szatana mocy bo wtedy to se kupie golfa II i wsadzę do niego 18.t BAM i nawalę gratów. Albo se kupię S4B5 . Chciałem program który ułatwi mi trochę jazde na codzień. Tak ja to auta używam na codzień, do dojazdów do pracy i na jazdę do sklepu. Nie mam w nim gleby ani feli 18 cali . Mam wszystko w serii, zero pseudotuningu i to se cenię. Rozmawiałem i z grześkiem i z innymi. Nie ma sensu do AEB pakowac tyle kasy żeby był przyrost 10 koni To wszystko kosztuję spora kasę. Może ty masz problem z jej wydaniem. Ja wolę kupić se nowe opony i auto serwisowac na nowym dobrych cześciach, ponadto wolę zabrac syna na gokarty . Poza tym tu zacytuję gregora. Jak nie chce jeździć po torzę, piłować auta to po cholere ci mocniejsze hamulce ? No właśnie. Mam je miec bo tak i tyle ? Jakieś sensowne wytłumaczenie tego musi być. Jak grzesiek mi mówi że 312 dla mnie wystarczy i ja nie mam zapotrzebowania na więcej to po co ? Jak będę miał fazę to se kupię A4 z silnikiem bardziej przystosowanym to grubszych modyfikacji i se zrobie 300+. Dla mnie pakowanie kasy w FMIC wtryski turbo żeby uzyskać 10 koni to jakbym suchał pijanego albo naśpanego nie spełnionego tunera No sory. Dzięki za info odnośnie DP. Zamontuję 2.5 cala bo z tego co już się dowiedziałem, taki jest najodpowiedniejszy pod AEB i średnicę wylotu turbiny jak i układu wydechowego. Większy mógłby sprawiać problemy. Pozdrawiam serdecznie.
audicoman Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dla mnie pakowanie kasy w FMIC wtryski turbo żeby uzyskać 10 koni to jakbym suchał pijanego albo naśpanego nie spełnionego tunera Jakie 10 koni? Przy większym turbo i FMIC + wtryski i oczywiście DP to 250 KM nie jest problemem. Skoro obecna moc Cię satysfakcjonuje to załóż sobie ten DP i jeździj. Co do hamulców to pamiętaj, że one nigdy nie będą za mocne - tylko za słabe. Sam mam 312 mm i po podniesieniu mocy to za mało, raz o mały włos zagotowałbym hamulce.
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 312tki to lipa, 320mm to niezbędne minimum
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dla mnie pakowanie kasy w FMIC wtryski turbo żeby uzyskać 10 koni to jakbym suchał pijanego albo naśpanego nie spełnionego tunera Jakie 10 koni? Przy większym turbo i FMIC + wtryski i oczywiście DP to 250 KM nie jest problemem. Skoro obecna moc Cię satysfakcjonuje to załóż sobie ten DP i jeździj. Co do hamulców to pamiętaj, że one nigdy nie będą za mocne - tylko za słabe. Sam mam 312 mm i po podniesieniu mocy to za mało, raz o mały włos zagotowałbym hamulce. Tak jak pisałem i czytałem na innych forach. Ciężko jest wystroić AEB na +200 koni. Co do hamulców, to co ty z nimi robiłeś że je zagotowałeś ? 312tki to lipa, 320mm to niezbędne minimum 320mm to będzie minimum ale do czego ? Chłopaki ja wcale nie mówię że gadacie głupoty. Dobrze mówicie. Jak ktoś chcę mocne autko to pociaskania dwieście w mieście, albo na tor to jak najbardziej się z wami zgadzam. Ja chciałem delikatny program na poprawę fabrycznych osiągów. W przypadku AEB to nie jest tak że zakładasz turbo wtryski icka program i to lata jak talala Co innego w przypadku ANB, AUQ itd. Jak następne A4 ( myślę że b6 lub b7) to się do was odezwę i poprosze o porade odnośnie zakupu jaki to ma być silnik żeby to wszystko miało ręce i nogi OK ? Na tą chwilę temat uważam za zamknięty bo uzyskałem ( nie ważne czy tu czy nie) odpowiedź na moje pytania. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 320mm to niezbędne minimum do takiego auta jak Twoje, na serii czy na 312mm to możesz smucic banana dookoła komina we wsi.
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 320mm to niezbędne minimum do takiego auta jak Twoje, na serii czy na 312mm to możesz smucic banana dookoła komina we wsi. To jak kontynuujesz wątek to prosze mi odpowiedź do co masz na myśli jeśli chodzi o te minimum do mojego auta ? Powiedz mi jedno. Prędkości w jakich się poruszam, nie są wyższe niż zazwyczaj. Masa auta nie wzrosła. Jedynę co się zmieniło to czas osiągnięcia pewnej prędkości. Kiedyś trwało to troszkę dłużej niż teraz. Przy wyprzedzaniu tez jest teraz łatwiej. Jednak ja tego auta nie żyłuje na zakrętach po wiosce. Nie wiem jak u ciebie w Paździęczewie, ale u mnie w Opolu, nie jest to tak łatwo się rozpędzić w koło komina ps. puki co mam jeszcze 288mm i jeszcze żyje
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Mylisz pojęcia, hamulce nie służyły, nie służą i nie będą służyć do szybkiej jazdy tylko do szybkiego wytracania prędkości. Nie ważne czy poruszasz się z prędkością 50, 100 czy 200km/h, masz się w maksymalnie krótkim czasie zatrzymać a to co jest w Twoim aucie nie wytrzymuje praw fizyki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się