bandyta928 4 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Witam, od niedawna jestem w posiadaniu audi z silnikiem 1.8t AEB. Wczasie jazdy temperatura trzyma standardowo 90stC lecz po zgaszeniu silnika wskazowka osiaga 100stC. Weze sa dosc twarde, wody w zbiorniczku nie ubywa ani jej nie gotuje. Dopiero po odkreceniu korka od zbiorniczka wyrownawczego gotuje wode. Termostat zmieniony, dzisiaj zmienilem tez korek od zbiorniczka i dalej to samo. Ktos mial podobny przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam, od niedawna jestem w posiadaniu audi z silnikiem 1.8t AEB. Wczasie jazdy temperatura trzyma standardowo 90stC lecz po zgaszeniu silnika wskazowka osiaga 100stC. Weze sa dosc twarde, wody w zbiorniczku nie ubywa ani jej nie gotuje. Dopiero po odkreceniu korka od zbiorniczka wyrownawczego gotuje wode. Termostat zmieniony, dzisiaj zmienilem tez korek od zbiorniczka i dalej to samo. Ktos mial podobny przypadek? Mam dokładnie to samo i dokładnie te same objawy. Do tego raz mi ubywa płyn z chłodnicy, raz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Wzrost temperatury po zgaszeniu to norma. To, że osiąga aż 100 stopni lub więcej wynika z tego, że bazowo termostat otwiera się zbyt późno. Sprawdźcie jaką macie temperaturę na klimatroniku podczas jazdy. Obstawiam, że będzie 96-98 stopni. Jakby było prawidłowo czyli w granicach 88-93 to silnik nie zdążyłby osiągnąć po zgaszeniu 100 stopni i wskazówka stałaby na 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujekmaciej 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Wzrost temperatury po zgaszeniu to norma. To, że osiąga aż 100 stopni lub więcej wynika z tego, że bazowo termostat otwiera się zbyt późno. Sprawdźcie jaką macie temperaturę na klimatroniku podczas jazdy. Obstawiam, że będzie 96-98 stopni. Jakby było prawidłowo czyli w granicach 88-93 to silnik nie zdążyłby osiągnąć po zgaszeniu 100 stopni i wskazówka stałaby na 90. dobrze gada. 100st to norma klimatronik lub vag prawdę powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Mam to samo . Po zgaszeniu dochodzi do 104 c . A podczas jazdy 90-94c. Jutro jeszcze porownam temp z vagiem. Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka Ale do tej pory nie osiagal tak wysokich temp po zgaszeniu. A termostat sie otwiera bo dolny waz jest goracy Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolusss 0 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 witam koledzy uporaliscie sie z problemem ? bo ma ten sam objaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 U mnie problem Raz występuje raz nie. Nie wiem od czego to zależy ale puki co daje se siana bo wszystko działa jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się