Skocz do zawartości

wujekmaciej

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wujekmaciej

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Kartuzy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

457 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wujekmaciej

0

Reputacja

  1. paczka dotarła w mniej niż 24h od rozmowy telefonicznej! Tak trzymać chłopaki
  2. a6 c5 ma inny b6/7 też ma inny Chodzi mi o mocowanie linki ręcznego. Pomijam fakt iż oba są aluminiowe a w b5 jest żeliwny
  3. Witam! W związku z tym, iż mam problem z cieknącym zaciskiem tylnym z a4b5 quattro polift (zacisk żeliwny), a na rynku wtórnym jest straszna bieda, a auto niestety musi jeździć a nie stać i czekać na regenerację stawiam pytanie..... Czy do a4 b5 quattro pasuje zacisk tylny p&p od jakiegoś innego modelu auta?
  4. z tego co ludzie powiadają, to zmiana tyłu z 245 na 256 to "kosmetyka" 269 już coś daje. Nie ma się co wygłupiać ze zmianą o tak małą średnicę
  5. przewód szytwny, który wychodzi z zacisku? Jeśli masz serię, to z zacisku wychodzi wąż gumowy, a do budy mocowany jest miedziany. Jeśli chodzi o gumowy, to zmierz z drugiej strony, jak nie to na szrot i tam zmierzyć, jak nie to w dobrym sklepie sprawdzą Ci ile ma przewód długości...
  6. jeśli masz zapowietrzone, to "pompowanie" dużo nie pomoże. Sprawdź raz jeszcze odpowietrzenie, jeśli jest ok, to na stację sprawdzić siłę hamowania. Płyn ma coś do powiedzenia, ale dopiero jak hebel się ciut rozgrzeje
  7. skrzynia jest połączona z torsenem więc nie ma potrzeby
  8. Witam! Mam dość niecodzienny przypadek. Ostatnio zmieniłem hamulce na 4-tłok brembo (ale to raczej nie ma nic wspólnego) i po ok 2 tyg zauważyłem że: - w przednim lewym (tylko lewym) kole w czasie szybszej jazdy i gwałtownym skręceniu tylko w prawo z koła wydobywa się dźwięk jakby kończył się przegub.. - przegub zewnętrzny wymieniony - w czasie ruszania i max skręcie w prawo tego nie robi, tylko jak auto dostanie mocniejszego "naprężenia" zawieszenia. - dźwięk jest bardzo podobny do kończącego się przegubu, lecz koło nie "strzela" a robi "trrrrrrrrr" - na prostym i małym skręcie, tudzież skręcie w lewo nic się nie dzieje.. - póki co nie znalazłem śladów szorowania, rysowania itp w okolicy koła Jakieś pomysły? może ktoś spotkał się z czymś podobnym? Pozdro!
  9. jak Ci pocieknie z uszczelniaczy znaczy, że są do wymiany już a jeden kosztuje ok 20zł. Na mineralu możesz mieć większe opory toczenia, szczególnie zimą gdy olej będzie zimny
  10. dobrze, że się pochwaliłeś co załatwiło sprawę! niech będzie dla potomnych
  11. może podjedź na najbliższy tobie szrot. często można znaleźć w bdb stanie za przystępne pieniądze
  12. jedź na inną stację na szarpaki. dobry diagnosta powie Ci co się sypie
  13. główną przyczyną "luzu" na ręcznym jest nie do końca działające "odbijanie" zacisku. najlepiej go ściągnąć i rozebrać, przeczyścić, założyć nowe gumki z zestawu naprawczego i musi działać
  14. taki sam tu i tu. nie ma różnicy. Przekładnia to przekładnia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...