Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pytanie związane ze światłami do jazdy dziennej.


maf10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Wiekszosc posiadaczy audi a4 b5 przed fl robia sobie halogeny w kratkach zderzaka tak jak to jest w audicach po fl ?

A jeżeli chciałbym zamontować reflektory do jazdy dziennej w kratkach zderzaka?
tutaj link do allegro : http://allegro.pl/drl-swiatla-lampy-do-jazdy-dzienne-j-36led-automat-i5493275346.html
czy to by bylo ok ?

Prosze o dyskrecje, jestem zielony w tych sprawach. Pozdrawiam gorąco i z gory dziekuje za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie drl'ki to jest g..wno, świeci to jako tako a roboty będziesz miał dużo żeby to jakoś wpasować w zderzak - jeśli chcesz mieć drl to tylko moduł do świateł drogowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie drl'ki to jest g..wno, świeci to jako tako a roboty będziesz miał dużo żeby to jakoś wpasować w zderzak - jeśli chcesz mieć drl to tylko moduł do świateł drogowych.

w takim razie co mi proponujesz? aby to wszystko mialo rece i nogi i jakos to wygladalo. Proszę o odpowiedz, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zakup modułu drl ;) Tu masz opisane co to jest i jak działa http://lepard.eu/modul-swiatel-do-jazdy-dziennej-drl/ .

Gdybyś chciał kupić moduł to mam jeden na sprzedaż - został mi po poprzednim samochodzie - nie montuję go bo w " nowym " już mam

Gdybyś był kiedyś w okolicy Bytomia mogę ci taki zamontować, max godzina roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i normalnie bede je mial w kratkach od zderzaka? kurde no fajna sprawa. wpadam do Bytomia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamiast świateł długich tylko do świateł długich ;) Po odpaleniu auta gdy napięcie w instalacji przekroczy 13V długie będą świecić na 30% mocy. Po włączeniu pozycyjnych drlki gasną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach