korneliusz13 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Witam wszystkich, mam problem z BPW po nocy ciężko go odpalić, musze z 20 sekund go męczyć żeby zaskoczył. Potem już problemu w ciągu dnia nie ma żadnego. Na jałowym zdaża się, że trzepie motorem. Byłem w serwisie pokazali mi logi i mówią że pompowtrysk do regeneracji. Proszę o opinię, ewentualnie porady co jeszcze sprawdzić.
SotoM Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Typowy objaw wytartych oringow uszczelniających PD stąd też może być zła korekcja na pompie,po zdemontowaniu PD do weryfikacji gniazda...
piotrsob1 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Dokładnie, a fachmani ( chyba od Boscha ?) od razu chcą Ciebie zkroić , nie próbując nawet dojść przyczyny Poczytaj sobie dla rozeznania : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1 Zrób uszczelniacze na pompkach jednocześnie zamieniając miejscami pompki z cylindrów o najgorszej i najlepszej korekcji , czyli pierwszą z trzecią . Jakby po wymianie uszczelniaczy jednak wszystko nie wróciło do normy, to będziesz chociaż wiedział czy to wina pompowtryskiwaczy Edytowane 19 Czerwca 2016 przez piotrsob1
korneliusz13 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2016 dzieki za info, sprawdze jak mówicie. szkoda ze nie mam w okolicy nikogo ogarnietego ;/ odebralem auto z warsztatu, musialem poszukac kogoś kumatego... po wymianie uszczelniaczy auto wreszcie nie telepie na jałowym i jakby ciszej silnik chodzil. odpala od razu, jeszcze pare dni sprawdze jak sie zachowuje ale wyglada ok... dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się