mistral13 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Witam! Mam pytanie ? Nie mam podświetlenia obrotomierza , pewnie to żarówka , albo coś nie styka .Mniejsza z tym . Czy można to samemu zrobić przez dojście obok bezpieczników , ja nie jestem mechanikiem , ale może to jakas prosta sprawa i bede musiał dawac do wardztatu , moze jakies stronki ze schematami macie , prosze o pomoc ! Pozdrawiam !!!
ozi_wells Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 jak masz zarówke spaloną, a raczej tak jest to wyciągnij poprostu zegary i ją wymien jak to zrobic znajdziesz na forum jak uzyjesz opcji szukaj.w skrócie ściągasz zaslepke pod zegarami nad kolumną kierownicy i odkrecasz srubki. zegary wochodzą i z tyłu wymieniasz zaróweczke. jest taka sama jak podswietlenie np. zapalniczki taka mała. nie pamietam jaki model.
mistral13 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2008 Dziekuje , żeczywiscie banalna sprawa. Ale pojawił się następny problem żaróweczki są oki , a podswietlenia obrotów dalej nie ma , co gorsza zniknęło podswietlenie poziomu paliwa i temperatury . Poruszałem kablami i wtyczkami i nic .
ozi_wells Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 gdzieś na jakimś temacie czytałem ze jak wyjmujesz zegary to czesto psują sie żarówki które byle dobre wiec może sprobuj wymienić wszystkie jakie tam są. koszt nieduży, a pewność wieksza.
kepasa Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 sprwadź sobie ile wat maja żaróweczki, bo jak pozakładasz to Cię delikatne różnice w oświetleniu będą wkurzać... w ori są 1,2 i 1,5 W jeśli się nie mylę...
mistral13 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2008 Sprawdziłem, u mnie były 1,2 i takie kupiłem jutro powymieniam i dam znać jakie efekty uzyskałem. a jesze małe pytanko w niekturych wejsciach sa tylko zaslepki czy to tak ma być ?