Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] BRAK PEŁNEGO OŚWIETLENIA ZEGARÓW

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam pytanie ?

Nie mam podświetlenia obrotomierza , pewnie to żarówka , albo coś nie styka .Mniejsza z tym .

Czy można to samemu zrobić przez dojście obok bezpieczników , ja nie jestem mechanikiem , ale może to jakas prosta sprawa i bede musiał dawac do wardztatu , moze jakies stronki ze schematami macie , prosze o pomoc !

Pozdrawiam !!!

Opublikowano

jak masz zarówke spaloną, a raczej tak jest to wyciągnij poprostu zegary i ją wymien :chytry: jak to zrobic znajdziesz na forum jak uzyjesz opcji szukaj.w skrócie ściągasz zaslepke pod zegarami nad kolumną kierownicy i odkrecasz srubki. zegary wochodzą i z tyłu wymieniasz zaróweczke. jest taka sama jak podswietlenie np. zapalniczki taka mała. nie pamietam jaki model.

Opublikowano

Dziekuje , żeczywiscie banalna sprawa.

Ale pojawił się następny problem żaróweczki są oki , a podswietlenia obrotów dalej nie ma , co gorsza zniknęło podswietlenie poziomu paliwa i temperatury . Poruszałem kablami i wtyczkami i nic .

Opublikowano

gdzieś na jakimś temacie czytałem ze jak wyjmujesz zegary to czesto psują sie żarówki które byle dobre wiec może sprobuj wymienić wszystkie jakie tam są. koszt nieduży, a pewność wieksza.

Opublikowano

sprwadź sobie ile wat maja żaróweczki, bo jak pozakładasz to Cię delikatne różnice w oświetleniu będą wkurzać... w ori są 1,2 i 1,5 W jeśli się nie mylę...

Opublikowano

Sprawdziłem, u mnie były 1,2 i takie kupiłem jutro powymieniam i dam znać jakie efekty uzyskałem.

a jesze małe pytanko w niekturych wejsciach sa tylko zaslepki czy to tak ma być ?

Opublikowano

jak nie masz jakiejśopcji np: esp, albo cos co sygnalizuje sie na zegarach to nie ma tam lampki

Opublikowano

ozi gdzie esp w 1.6? przecież to nie zamieli :decayed:

Opublikowano
ozi gdzie esp w 1.6? przecież to nie zamieli