marcin4x4 47 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Witam jak w opisie, filtr powietrza (k&n) czarny i tłusty auto przy odpalaniu na zimnym boryka się z problemem wypadania zapłonu, problem postępuje drgania i "czkawka" potęgują. Cewki / świecie nowe, jakieś pomysły ? Edytowane 29 Czerwca 2016 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 A ten K&N to nie jest przypadkiem "sportowa wkładka"? Jeśli tak, to on naturalnie jest mokry, nasączony olejkiem, który pomaga w filtrowaniu. Czarny może być jak dawno nie był czyszczony. Na necie można kupić zestaw czyszczący i samemu go oczyścić,. Co do działania silnika, sprawdził bym 1. stan przepływomierza, czasem potrafi się "zawalić" brudem prze taki typ filtra 2. stan odmy, a dokładniej membrany oddzielającej olej od gazów. W przypadku 2.0T bardzo często pęka i silnik kuleje (wypadanie zapłonów, telepanie silnikiem na luzie), także tutaj może być podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) K&n jest w "czerwonym oleju", sam filtr już jako tako jest suchy (będzie ponad rok eksploatacji) a czarne zabrudzenie jest tłuste. W wolnej chwili wyczyszczę i sprawdzę pobliskie rury. 1,4 nie ma odmy, MAF też brak. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się