turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Czy wiecie może czy plecionka w 2.0TDI (BLB) stanowi może integralna cześć z Katem ? tak to wyglada pod maska.Ma ktos może zrzutkę z ETKI - będę wdzięczny ![br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 17:50_________________________________________________up
grzesiekk23 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Tak jest to całość. Spotkałem sie z postem gdzie kolega wymieniał plecionkę która była powodem drgawek na jałowym, po wymianie drganie ustało ale trzeba było wspawać drugą U siebie też dopatrzyłem się takiego zjawiska i tylko i wyłącznie w momencie załączenia DPF
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 rikardo a wiesz mzoe jakie koszta calosci tej plecionki z Katem ?
rikardo Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 rikardo a wiesz mzoe jakie koszta calosci tej plecionki z Katem ? Nie znam ceny ale pytałem się z trzy miesiące temu o cenę plecionki w ASO do mojego modelu gdzie usłyszałem, że występuje tylko i wyłącznie z katalizatorem a koszt kompletu to około 2200 zł dokładnie nie pamiętam.
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 No tak myślałem ze cos kolo 3 tys.Widze ze audi nie za bardzo wie jak robić bezawaryjne samochody ale za to wie jak zarabiać pieniadze bo przecież po co sprzedać ta plecionkę za 200 zl osobno jak lepiej ja wcisnąć od razu z katem za 3000 tys
grzesiekk23 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Jeżeli ci to pomoże to do mojego silnika BPW jakieś 2 m-c temu w ASO Rowiński-Wajdemajer zarządali 3800 i to pod warunkiem że zdasz stary
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 grzesiekk23 zdecydowanie pomoglo zastanawiam sie czy sprzedac ten samochod juz dzis czy moze poczekac do jutra
GRazny Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ja przepraszam bo może nie jestem w temacie ale po jaką cholerę przy wymianie plecionki wymieniać katalizator ? przecież to każdy "Pan Zenek" wytnie i wspawa nową zamykając całość kwotą 200zł a części tanie jak cholera http://allegro.pl/item492358661_zlacze_elastyczne_50vw_nierdzewka_od_ss.html
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 niby tak ale nie wiadomo jak z trwaloscia tych tanich plecionek.
GRazny Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 zmieniałem w skodzie i 3 lata przejechałem dopóki nie poszła.... no ale wtedy kosztowało to aż 80zł
jacekm Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 No tak myślałem ze cos kolo 3 tys.Widze ze audi nie za bardzo wie jak robić bezawaryjne samochody ale za to wie jak zarabiać pieniadze bo przecież po co sprzedać ta plecionkę za 200 zl osobno jak lepiej ja wcisnąć od razu z katem za 3000 tys Nie widziałem jeszcze auta z wymienną sama plecionka, no może mało widziałem. Nie ma co gadać na Audi bo podobnie postępują wszyscy producenci Co do tematu to pierwszy "porządniejszy" warsztat i wspawają zamiennik
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Nie widziałem jeszcze auta z wymienną sama plecionka, no może mało widziałem.Nie ma co gadać na Audi bo podobnie postępują wszyscy producenci jacekm np: Toyota ( wymienny kawalek rurki w którym jest plecionka i wejście na sondę ) , Subaru , itd itp. Co do tematu to pierwszy "porządniejszy" warsztat i spawają zamiennik wiem tylko nie po to kupiłem takie auto aby za miesiąc pan Heniu i pan Staszek w stodole mieli cos przy nim spawać takie akcje to sobie robiłem w moje starej 15letniej corolli z przelotem 350 tys a nie 3 letnim aucie i 40 tys a po tym co na razie zobaczyłem to nie ma cudów aby to auto dojezdzilo jednym kawałku takiego przebiegu.......
GRazny Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 wiem tylko nie po to kupiłem takie auto aby za miesiąc pan Heniu i pan Staszek w stodole mieli cos przy nim spawać no to albo rybki albo akwarium... rzadko spotykamy się z opinią żeby nie kupywać Vaga bo mają w serwisie... za 200zł od podłączenia jak Cię stać to Twoja sprawa... a plecionka jak to plecionka... zmęczenie materiału... trzeba przyznać że ciężko znaleźć bardziej rozdygotany współczesny silnik niż 4ro garowy diesel... więc ma co tłumić.
jacekm Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Nie widziałem jeszcze auta z wymienną sama plecionka, no może mało widziałem.Nie ma co gadać na Audi bo podobnie postępują wszyscy producenci jacekm np: Toyota ( wymienny kawalek rurki w którym jest plecionka i wejście na sondę ) , Subaru , itd itp. Co do tematu to pierwszy "porządniejszy" warsztat i spawają zamiennik wiem tylko nie po to kupiłem takie auto aby za miesiąc pan Heniu i pan Staszek w stodole mieli cos przy nim spawać takie akcje to sobie robiłem w moje starej 15letniej corolli z przelotem 350 tys a nie 3 letnim aucie i 40 tys a po tym co na razie zobaczyłem to nie ma cudów aby to auto dojezdzilo jednym kawałku takiego przebiegu....... No to mało widziałem Nie myślałem tez o Panu Zenku i jego stodole a o średnio przyzwoitym warsztacie Chyba, że masz pieniazki to ... ASO. Myślę jednak, że w tym wypadku jest to zbedny koszt
turdzi Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2008 Nie myślałem tez o Panu Zenku i jego stodole a o średnio przyzwoitym warsztacieMyślę jednak, że w tym wypadku jest to zbedny koszt wiem ale niestety takie rozwiązanie odpada bo jak w ASO zobaczą ze ktoś cos tam spawal to mi jeszcze cofną gwarancje na silnik...... Chyba, że masz pieniazki to ... ASO. wiesz to nawet nie chodzi o to czy mnie stać czy nie bo bez względu na to ile sie zarabia 3 kola to dalej dużo pieniędzy jest a biorąc pod uwagę fakt ze jest jakieś 20% ze pomoże to na moje dolegliwości wole to wydać na np: na fajne wakacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się