Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Plecionka - czy to integralna część z katalizatorem ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy wiecie może czy plecionka w 2.0TDI (BLB) stanowi może integralna cześć z Katem ? tak to wyglada pod maska.Ma ktos może zrzutkę z ETKI - będę wdzięczny ![br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 17:50_________________________________________________up

Opublikowano

Z ETKI wynika, że jest to całość.

Opublikowano

Tak jest to całość. Spotkałem sie z postem gdzie kolega wymieniał plecionkę która była powodem drgawek na jałowym, po wymianie drganie ustało ale trzeba było wspawać drugą :) U siebie też dopatrzyłem się takiego zjawiska i tylko i wyłącznie w momencie załączenia DPF

Opublikowano

rikardo a wiesz mzoe jakie koszta calosci tej plecionki z Katem ?

Opublikowano

rikardo a wiesz mzoe jakie koszta calosci tej plecionki z Katem ?

Nie znam ceny ale pytałem się z trzy miesiące temu o cenę plecionki w ASO do mojego modelu gdzie usłyszałem, że występuje tylko i wyłącznie z katalizatorem a koszt kompletu to około 2200 zł dokładnie nie pamiętam.

Opublikowano

No tak myślałem ze cos kolo 3 tys.Widze ze audi nie za bardzo wie jak robić bezawaryjne samochody ale za to wie jak zarabiać pieniadze bo przecież po co sprzedać ta plecionkę za 200 zl osobno jak lepiej ja wcisnąć od razu z katem za 3000 tys :cool1:

Opublikowano

grzesiekk23 zdecydowanie pomoglo :decayed: zastanawiam sie czy sprzedac ten samochod juz dzis czy moze poczekac do jutra :wink4:

Opublikowano

ja przepraszam bo może nie jestem w temacie ale po jaką cholerę przy wymianie plecionki wymieniać katalizator ?

przecież to każdy "Pan Zenek" wytnie i wspawa nową zamykając całość kwotą 200zł

a części tanie jak cholera http://allegro.pl/item492358661_zlacze_elastyczne_50vw_nierdzewka_od_ss.html

Opublikowano

niby tak ale nie wiadomo jak z trwaloscia tych tanich plecionek.

Opublikowano

zmieniałem w skodzie i 3 lata przejechałem dopóki nie poszła.... no ale wtedy kosztowało to aż 80zł

Opublikowano

No tak myślałem ze cos kolo 3 tys.Widze ze audi nie za bardzo wie jak robić bezawaryjne samochody ale za to wie jak zarabiać pieniadze bo przecież po co sprzedać ta plecionkę za 200 zl osobno jak lepiej ja wcisnąć od razu z katem za 3000 tys :cool1:

Nie widziałem jeszcze auta z wymienną sama plecionka, no może mało widziałem.

Nie ma co gadać na Audi bo podobnie postępują wszyscy producenci

Co do tematu to pierwszy "porządniejszy" warsztat i wspawają zamiennik

Opublikowano
Nie widziałem jeszcze auta z wymienną sama plecionka, no może mało widziałem.

Nie ma co gadać na Audi bo podobnie postępują wszyscy producenci

jacekm np: Toyota ( wymienny kawalek rurki w którym jest plecionka i wejście na sondę ) , Subaru , itd itp.

Co do tematu to pierwszy "porządniejszy" warsztat i spawają zamiennik

wiem tylko nie po to kupiłem takie auto aby za miesiąc pan Heniu i pan Staszek w stodole mieli cos przy nim spawać :rolleyes:

takie akcje to sobie robiłem w moje starej 15letniej corolli z przelotem 350 tys a nie 3 letnim aucie i 40 tys a po tym co na razie zobaczyłem to nie ma cudów aby to auto dojezdzilo jednym kawałku takiego przebiegu.......

Opublikowano

wiem tylko nie po to kupiłem takie auto aby za miesiąc pan Heniu i pan Staszek w stodole mieli cos przy nim spawać :rolleyes:

no to albo rybki albo akwarium...

rzadko spotykamy się z opinią żeby nie kupywać Vaga bo mają w serwisie... za 200zł od podłączenia

jak Cię stać to Twoja sprawa...

a plecionka jak to plecionka... zmęczenie materiału... trzeba przyznać że ciężko znaleźć bardziej rozdygotany współczesny silnik niż 4ro garowy diesel... więc ma co tłumić.

Opublikowano
Nie widziałem jeszcze auta z wymienną sama plecionka, no może mało widziałem.

Nie ma co gadać na Audi bo podobnie postępują wszyscy producenci

jacekm np: Toyota ( wymienny kawalek rurki w którym jest plecionka i wejście na sondę ) , Subaru , itd itp.

Co do tematu to pierwszy "porządniejszy" warsztat i spawają zamiennik

wiem tylko nie po to kupiłem takie auto aby za miesiąc pan Heniu i pan Staszek w stodole mieli cos przy nim spawać :rolleyes:

takie akcje to sobie robiłem w moje starej 15letniej corolli z przelotem 350 tys a nie 3 letnim aucie i 40 tys a po tym co na razie zobaczyłem to nie ma cudów aby to auto dojezdzilo jednym kawałku takiego przebiegu.......

No to mało widziałem :)

Nie myślałem tez o Panu Zenku i jego stodole a o średnio przyzwoitym warsztacie

Chyba, że masz pieniazki to ... ASO.

Myślę jednak, że w tym wypadku jest to zbedny koszt

Opublikowano
Nie myślałem tez o Panu Zenku i jego stodole a o średnio przyzwoitym warsztacie

Myślę jednak, że w tym wypadku jest to zbedny koszt

wiem ale niestety takie rozwiązanie odpada bo jak w ASO zobaczą ze ktoś cos tam spawal to mi jeszcze cofną gwarancje na silnik......

Chyba, że masz pieniazki to ... ASO.

wiesz to nawet nie chodzi o to czy mnie stać czy nie bo bez względu na to ile sie zarabia 3 kola to dalej dużo pieniędzy jest a biorąc pod uwagę fakt ze jest jakieś 20% ze pomoże to na moje dolegliwości wole to wydać na np: na fajne wakacje :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...