lukanio143 6 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 fajnie auto, lampy chociaż oklej żeby wyglądały jak US:D nie wiem czy uporałeś się z pompą wspomagania, ale przechodziłem przez to samo. Wymieniłem ze 3 pompy, magiel, litry płynu i nic. W końcu pomogła wymiana węży, zbiorniczka płynu i zalałem typowym płynem, taki jak zaleca audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Dzięki A jaki płyn lałeś? polecany na forum, zielony Febi 6162? Na razie odkręciłem zbiorniczek, zakręciłem, i pomogło Bo przestała pompa wyć, i się nie zacina Edytowane 25 Lipca 2016 przez Cpt.Ryan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukanio143 6 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 G 004 000 M2 taki plyn, musi spelniac te norme. czasem jest tak z tymi pompami, ze pasek potrafi troche sie zmoczyc i tez wyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Teraz leje minerał Febiego, taki polecali na forum. i moze tu jest błąd, bo ten co podałeś to syntetyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukanio143 6 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 https://imagizer.imageshack.us/v2/94x94q90/c/r/923/b83Z86.jpg tak wyglada butelka, zamawiane w ic. wlasnie tam nic nie ma czy to syntetyk czy nie:D jak link nie dziala to rano poprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Kupie, zaleje, zobaczymy jaki bedzie skutek Teraz pracuje nad wygłuszeniem auta, chce wygłuszyc przednie nadkola, grodź silnika od jego strony, i cały wydech. Macie jakieś pomysły czym ten wydech wygłuszyć? Chodzi o material ktory jest odporny na wysokie tempertury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Dnia 26.07.2016 o 02:11, lukanio143 napisał: https://imagizer.imageshack.us/v2/94x94q90/c/r/923/b83Z86.jpg tak wyglada butelka, zamawiane w ic. wlasnie tam nic nie ma czy to syntetyk czy nie:D jak link nie dziala to rano poprawie. Wymieniłem pompę wspomagania dwa razy, płynu przelałem z 10 litrów, wyje dalej, chociaż ciszej. Po dłuższym postoju blokuje się wspomaganie i podczas kręcenia 'na siłę' słychać jakby takie strzelenie w maglu i problem odpuszcza. Czytałem że do regeneracji jest sama przekładnia. (te uszczelniacze pod kolumna kierownicy) Był poradnik na forum z samodzielną regeneracją, ale chyba został wywalony.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukanio143 6 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 jesli nie ubywa Ci plynu a cos blokuje to raczej nie beda tylko uszczelniacze. zobacz czy plyn ma poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychuwow 1 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Chodzi mu chyba o uszczelniacze na zaworze dystrybucyjnym (rotacyjnym) w przekładni To blokowanie może być tym właśnie spowodowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Pompe mogles dac ori mocniejsza jak sie nie myle 120bar. Magiel do roboty. Albo samemu mozna powalczyc jak masz sile. Trzeba w nim ww zaworek wymienic. Zalej uklad po tym albo lhm citroena albo ori plynem z aso. Febi to najgorsza z opcji jaka mozna wybrac. Sam zobaczysz roznice po tym jak otworzysz butelke.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Pompę od 2.5TDI, za późno wyczytałem że pasuje też do 1.8T. Płynu minimalnie ubywa, a wycieków nigdzie nie widzę. Macie może gdzieś ten temat z regeneracją tych uszczelniaczy? samemu spróbuję się temu podjąć, natomiast muszę znaleźć dokładną instrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Nie znajdziesz plynu no chyba ze zdemontujesz oslony przecipylkowe,tam zbiera sie plyn. Niestety nie widzialem jeszcze nigdzie fotostory jak to zdobic. Ja bym oddal majstrom to ale jak czujesz sie na silach to moze zrobisz od razu jakis maly opis tego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychuwow 1 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Jest gdzieś na forum temat z tymi uszczelniaczami, ogólnie z demontażem tego zaworu dystrybucyjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Ostatnio strasznie ciezko z czasem, wiec nie wiem czysie tego podejme. Ale jesli tak to zrobie opis i fotorelacje, zeby bylo dla innych na zaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychuwow 1 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Mnie czeka to samo, jeżdżę bez wspomagania 3 miesiąc Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się