xBladex Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Koledzy brat mój ma mały problem z sprezynami po wymianie na nowe.. Postaram się opisać problem jak najlepiej. A więc : Przed wymianą auto stało bardzo nisko jak na ori zawieszeniu. (moim zdaniem było założone 1BV lub 1BE) na wlepce jest 1BA i po vinie wychodzi ze też.. Wiec zamówił właśnie takie jak po VIN. dziś odebrał auto od mechanika i auto stoi jak koza.. Wcześniej ledwo między oponę a błotnik wchodziły 3palce a teraz cała pięść.. Dodaje foty starych sprężyn Chciałem dobrać po kolorach kropek na schemacie, ale takich nie widzę.. Bardzo proszę o pomoc, bo na auto nie da się patrzeć.. Pacjent to A4B6 sedan 1.9 TDI oska. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
gregor2208 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Na 1BA u mnie tez wchodziła cala pięść także chyba to tak będzie wyglądać +- może trochę opadnie jak się ułoży. Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka
xBladex Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Właśnie w tym problem ze przed wymianą wchodziły 3 palce między oponę a błotnik.. Przy kole 17 cali.. Moim zdaniem nie możliwe że było tam wcześniej 1BA. Zapomniałem dodać że chodzi o sprężyny tylko na przodzie.. Przy kole 17 " dziura między blotnikiem a oponą jest większa niż w b5 na kole 15 cali.. Postaram się w najbliższym czasie dodać foto jak auto wygląda po i przed wymianą sprężyn. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Lipca 2016 przez xBladex
pajda Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Trzeba było kupić eibachy i miał być idealnie. 1ba to seri i bedzie tak wygladac.
xBladex Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Opublikowano 7 Lipca 2016 Wiem że 1BA to seria, lecz to napewno nie były sprężyny od 1BA, bo wątpię żeby na takim zawieszeniu i przy kole 17 " dziura między blotnikiem a oponą była tak ze ledwo palce się mieściły. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
october Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Sprężyna na pierwszej fotce wygląda na ułamaną - jeśli tak jest w rzeczywistości, to nic dziwnego, że fura siedziała niżej. Widzę też talerzyk od B5 ? - zmieniał same springi czy amory też ? Przy kole 17 " dziura między blotnikiem a oponą jest większa niż w b5 na kole 15 cali.. Co ma "dziura" do rozmiaru felgi ? - średnica koła jest taka sama (a przynajmniej powinna być) - niezależnie czy 15" czy 19" - to są co najwyżej jakieś milimetrowe różnice... Trzecia sprawa - może niedowidzę, ale na tych fotach są jakby dwie różne sprężyny... - wczytaj się uważnie w tabelki kategorii wagowych i napewno znajdziesz to czego szukasz.
xBladex Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Tak jedna była złamana i dobrze widzisz jedna inna a druga inna.. Zmienił tylko sprężyny.. Auto od kąd kupił miało je założone. Sprężyny porownalismy u mechanika. Ok na weendzie zerkne w te klasy wagowe. Tak auto stało przed wymianą sprężyn Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Lipca 2016 przez xBladex
SotoM Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Jedna sprężyna różowy,pomarańczowy,pomarańczowy-jest z b7 1ba/1br z tabeli. Natomiast tamta biały, pomarańczowy pomarańczowy pomarańczowy moim zdaniem.to Pochodzi z A4 b5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się