Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP 95'] Sporo problemów


Hincó

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież pasek rozrządu ma zęby, więc nie piszczy! Bo pisk powstaje przy poślizgu, a jak ma się slizgać pasek zębaty? Piszczeć może tylko pasek klinowy (przenosi moment z wału korbowego na pompy, alternator i klimę). Gdyby pasek rozrządu się ślizgał, to by się fazy rozrządu przesuwały, aż w pewnym momencie cylinder byłby na górze, a zawory w cylindrze, a to wiecie co oznacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek zmieniony, ale dalej piszczy :eek:

I wątpie zeby to było cos pomiędzy rozrządem/paskiem 'klinowym' bo piszczenie się natęża przy wciśnięciu sprzęgła :|

Na ciepłym silniku nie słychac tego albo poprostu nie zauważyłem, piszczenie występuje zarówno na wolnych obrotach jak i przy 2-3k na zimnym silniku..

Czy to możliwe że coś ze skrzynią/sprzęgłem i ich smarowaniem ?

Drugi szkopik to to, ze auto zwłaszcza jak jest zimno, tak 2-3s po zapaleniu wyje, cieżko ten odgłos opisać, trzebaby usłyszeć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pasek rozrządu ma zęby, więc nie piszczy! Bo pisk powstaje przy poślizgu, a jak ma się slizgać pasek zębaty? Piszczeć może tylko pasek klinowy (przenosi moment z wału korbowego na pompy, alternator i klimę). Gdyby pasek rozrządu się ślizgał, to by się fazy rozrządu przesuwały, aż w pewnym momencie cylinder byłby na górze, a zawory w cylindrze, a to wiecie co oznacza...

Witam nie musi być poślizgu żeby pasek piszczał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...