wyzyk83 34 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) witam. wymieniliśmy wczoraj z kolegą końcówki drążków bo miały luzy. założyliśmy nowe lemy i pojechaliśmy na ustawienie zbieżności. reszta zawieszenia sztywna żadnych luzów z przodu i z tyłu. mechanik najpierw sprawdził geometrie z tyłu i stwierdził że wszystko jest ok po czym ustawił kierownicę na wprost zablokował ją i wyregulował przód.na monitorze zarówno przód jak i tył kąty i zbieżność wyszła na zielono czyli OK. kazał się przejechać i okazało się że auto jedzie prosto ale kierownica w czasie jazdy na wprost dosyć mocno przekręcona jest w lewo do tego stopnia że zapala się ESP. ktoś wie co się mogło stać? przed wymianą końcówek kierownica była prosto i wszystko było ok. auto a4 b6 napęd tylko przód Edytowane 9 Lipca 2016 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Mi dwa razy ustawiali zbieżność i dwa razy kierownica była krzywo. Zaznaczyłem sobie markerem położenie drążków i końcówek i o tyle samo przesunąłem koła względem kierownicy w stronę w którą była kierownica skręcona. wystarczyło ćwierć obrotu Edytowane 9 Lipca 2016 przez iwadrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Możliwe że masz w górnych wahaczach problem u mnie było podobnie okazało się że górne wahacze były zwalone i zmieniały geometrię pod obciążeniem. Udało się to dopiero wykryć przy przeglądzie na SZARPAKACH i po dłuższym szarpaniu i położeniu ręki na nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 ale to na sworzniu leżał problem czy na tulei gdzie jest mocowany ta srubą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 na tulejach na silentblokach czy jak się tam je nazywa na sworznich było w miarę ścisło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 wahacze sprawdzone są ok a czy na takie zachowanie mogą być źle wywarzone koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się