djchester Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 WitamMam problem z Moim A6 2.0 tdi blb, mianowicie powróciłem z pracy, zgasiłem auto po 5 minutach wsiadłem przejechałem około 500m auto straciło moc i zgasło, wielokrotne próby odpalenia bez skutku, kolejnego dnia rano auto od szczała odpaliło mysle cud, przejechałem 200m zgasło, po chwili odpaliło wiec wróciłem do domu i zgasło. sprawdziłem czy pompa w zbiorniku działa, wymieniłem filtr paliwa. wszystko znikło auto pół godziny na postoju pracowało, lecz po wymianie filtra silnik nie równo pracuje tak jak w benzyniaku to u mnie jest "wpadanie zapłonów" szarpie itd. jak by wtrysk się zabrudził gdzie rano przed wymianą było ok. po podpięciu testera miałem błąd p0243 który znikł oraz p2018 który jest stały ( błąd klapy gaszącej) rozebrałem wyczyściłem niestety elektronika zalana olejem, klapa nie reaguje podczas gaszenia wiec idzie do wymiany. niestety problem gaśnięcia pozostał. I tu moje pytanie czy może to byc wina klapy że elektronika jest uszkodzona i daje sygnał do komputera który odcina pompowtyski ? nie mam pojęcia co z tym zrobić auto śmigało normalnie i nagle puf i kiszka ja już rozkładam rece. chodz w głębi licze że nowa klapa załatwi problem, Koledzy jakieś sugestie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się