tsluszniak Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Cześć, z ciekawości dzisiaj zajrzałem w grupę 013 i 023 bloków pomiarowych silnika i zalogowałem to, żeby zapytać Was .. czy przy takich wartościach dla pompki 2 i 3 pasuje się już nimi zainteresować? Na razie zrobiłem tylko statycznie: 013: http://vaglog.pl/log_270196.html 023: http://vaglog.pl/log_270197.html Jakby trzeba jeszcze jakieś dynamiczne, albo poprawić te statyczne to zrobię.
lukasz51237 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Drugi cylinder jest w porządku, trzeci ma zawyżone korekcje, możliwe, że coś się tam zaczyna dziać. Dzieje sie coś z autem?
tsluszniak Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Opublikowano 11 Lipca 2016 Poza niewiele większym spalaniem nie zauważyłem innych objawów, dlatego zastanawiam się czy jest sens w ogóle tam grzebać, żeby tylko gorzej nie było :-P ale nie znam się.. Dlatego pytam Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Zostaw jak jest. Pojeździj miesiąc albo dwa i zrób znowu logi.
tsluszniak Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Opublikowano 11 Lipca 2016 Patrzyłem tam ze 2-3 miesiące temu i wydaje mi się, że niższe wartości były, ale niestety nie mam logów :-( poczekam i sprawdzę za jakiś czas do porównania Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Wiesz korekcje nie są ciągle takie same one się ciągle zmieniają. Weź lapka do auta i pojeździj trochę to zobaczysz jak one skaczą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się