jary1982 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Witam Jaki jest koszt wymiany rozrządu w Audi B7 S4 ze wszystkimi częsciami i robocizną ?
Pawel00S4 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Co rozumiesz pod pojeciem z wszystkimi czesciami ?? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
jary1982 Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 No wszystko co potrzebne do wymiany rozrządu, jakieś uszczelniacze itd. ogólnie komplet
Pawel00S4 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Fazatory 2800 lancuchy z napinaczami normalnie 3100 po znizkach da sie wytargac taniej uszczelki itd teraz dokladnie nie pamietam ile ale z uszczelkami pokryw zaworow chyba ok 1000 ale pewien nie jestem . Takie podstawowe koszty to 7000 a uwierz mi ze uzbiera sie wiecej Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Pawel00S4 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Zalezy od mechanika naprawde najlepiej zapytaj swojego mechanika. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
jary1982 Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 z tym silnikiem nie każdy mechanik daje rade, więc wolałbym do ASO ew do kogoś kto dobrze zna się na tych silnikach.
Pawel00S4 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Ja tam nigdy nie robilem nic w ASO tak wiec nie wiem jakie tam ceny ;p Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
radekrp90 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Ostatnio sytuacja z "podwórka" - wymiana uszczelniaczy na rurce powrotu oleju od turbosprężarki w A5 2.0 TFSI (na gwarancji). Roboczo-godzina pracy mechanika 560 PLN netto (piszę z głowy ale ten rząd wielkości). Przy wymianie oleju jest inna stawka i wychodzi chyba 300 PLN. Teraz policz ile czasu zajmie wytarganie motoru i jego rozbiórka, a dalej jego ponowne złożenie... przy tej stawce cena robocizny to bez mała 50% kosztów.
BeyerBrown Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Panowie, a powiedzcie ile kosztuje kompleksowa wymiana rozrządu w starym 4.2 ANK, spotykanym np. w S6 C5? W nim też trzeba silnikiem zjeżdżać w dół czy wystarcza tylko demontaż przodu?
Cin Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Tylko przód same czesci z pompą Hepu około 1400-1600zł ( pisze tylko o rozrzadzie)
BeyerBrown Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 W mordę, różnica kolosalna. A fazatory? Mają podobną usterkowość co w BBK?
radekrp90 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Tam są chyba takie jak w 1.8T (czyli regulacja napinaczem łańcucha).
BeyerBrown Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Czyli raczej nic kosztownego w ew. naprawie BTW. gdzie ta "przewaga dzięki technice" w nowszym BBK...
Binek1.8T Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 W Poznaniu, 270 roboczo godzina wychodzi przy wymianie rozrządu.. W ASO AUDI.
BeyerBrown Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zeszli z ceną, bo kiedyś śpiewali 360 za godzinę... z tego co kojarzę
radekrp90 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Ale za serwis czy naprawę, bo w Audi to dwie różne rzeczy. Serwis kosztuje jak wyżej, a naprawa (na koszt klienta lub gwarancyjna na koszt VGP) około 600/h (ceny z 3miasta).
BeyerBrown Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 No roboczogodzina... 600zł to za co biorą konkretnie?
Binek1.8T Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Ale za serwis czy naprawę, bo w Audi to dwie różne rzeczy. Serwis kosztuje jak wyżej, a naprawa (na koszt klienta lub gwarancyjna na koszt VGP) około 600/h (ceny z 3miasta). Aż sie wierzyć nie chce 600zl/h... Po prostu podjechałem i spytałem sie o koszt wymiany rozrządu u nich.. Mówił ze kolegi co sie zna na tych silnikach nie ma, ale oprócz części to sama robocizna wyjdzie 270zl/h.. Bo juz takich kilka aut u nich było na wymianie. I to jest realna kwota a nie 600/h
BeyerBrown Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 No właśnie mnie też dziwi ta kwota, 600zł nie wiadomo w sumie za co konkretnie... w poważnych serwisach (również tych poza ASO) wszystko przelicza się na roboczogodziny - czas i koszt naprawy danej rzeczy wylicza program komputerowy a nie mechanik na oko, który robociznę odpowiednio zwiększa patrząc na rocznik naprawianego auta i status majątkowy klienta Audi golas 1.6 na zwykłych żarówkach - 100zł/hTo samo Audi wyposażone w xenony i V-kę pod maską - 120zł/h Powiedzcie mi, że tak nie jest w warsztatach typu Henio&spółka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się