Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Kąt wtrysku - logi


Konradgiee

Rekomendowane odpowiedzi

Logowalem grupe 000. Zobaczy ktos na kat wtrysku jak to wyglada czy jest wporzadku.Dzieki.

Statyczne gr. 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8fbfeacf25340b7f.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to jest 000BS,to bdb.

No wlasnie ze to nie jest BS tylko zwykle wartosci mierzone.

Tutaj sa BS 000 :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f17b51949e07c9c4.html

Tylko ze w w tych Basic Settings wyglada na to ze jest cos nie tak z tym katem wtrysku. Jak to teraz rozgryzc na ktore logi patrzec, na zwykle czy na te z BS ? No niewiem, prosze o jakas opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to jest 000BS,to bdb.

No wlasnie ze to nie jest BS tylko zwykle wartosci mierzone.

Tutaj sa BS 000 :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f17b51949e07c9c4.html

Tylko ze w w tych Basic Settings wyglada na to ze jest cos nie tak z tym katem wtrysku. Jak to teraz rozgryzc na ktore logi patrzec, na zwykle czy na te z BS ? No niewiem, prosze o jakas opinie.

wazne sa wartosci z bloku BS ... [druga pozycja nie liczac TIME STAMP]

według Twoich trzeba przyspieszyc troskze kat [w granice 60 jednostek]

na forum jest instrukcja jak samemu sie do tego zabrac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli z BS 000 ta druga kolumna u mnie z wartosciami zaczynajacymi sie od 24 powinna miec w granicach 60 ? Hmm to wiecej niz drugie tyle czyli jest zle. A moglo zrobic to jakas roznice, ze logi robilem przy ok 75 st temperatury silnika?

Jesli nie to bede czytal jak to zmienic ten kat wtrysku na taki jak mowisz.

Wielkie dzieki SPANKY :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moglo zrobic to jakas roznice, ze logi robilem przy ok 75 st temperatury silnika?

Jesli nie to bede czytal jak to zmienic ten kat wtrysku na taki jak mowisz.

Logi musza byc robione powyzej 80stopni wiec popraw i wklej jeszcze raz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moglo zrobic to jakas roznice, ze logi robilem przy ok 75 st temperatury silnika?

Jesli nie to bede czytal jak to zmienic ten kat wtrysku na taki jak mowisz.

Logi musza byc robione powyzej 80stopni wiec popraw i wklej jeszcze raz

duzej roznicy nie bedzie ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze raz zrobie te logi na cieplym silniku i zobacze, ale jak teraz jest wartosc 21 to raczej sie duzo niezmieni wiec tak czy siak kat wtrysku bedzie do zmienienia.

A jeszcze pytanko: gdzie moge odczytac wartosc dawki startowej bo to tez dosc wazne. Niedlugo wytne katalozator zmienie ten kat wtrysku, moze jeszcze ta dawke startowa jak trzeba bedzie i powinna furka odzyc, bo jakos ostatnio mam wrazenie ze mi ja delikatnie przymulilo. Sztange juz rozruszalem- WD40, ponaciagalem ja reka, przegonilem furke i teraz ladnie sie rusza. Dzieki koledzy za porady. Doceniam to :good:

To podpowie ktos gdzie moge odczytac wartosc dawki startowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podpowie ktos gdzie moge odczytac wartosc dawki startowej ?

podpowie...podpowie :wink4:

pozwole sobie zacytować kolege spanky

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37)

10 adaptacja

W adaptacji zaczynamy od :

1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg

2. ustawiamy wolne obroty silnika

3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)

4. nie

5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa

Nalezy pamietac , ze przed zmianami zapisujemy wartosci jakie byly wczesniej[wartość ori to 32768] a po zmianie robimy test jak sie silnik zachowuje (test jest nad save ). Kazde zmniejszenie dawki faktycznie zwieksza ilosc paliwa .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze raz zrobie te logi na cieplym silniku i zobacze, ale jak teraz jest wartosc 21 to raczej sie duzo niezmieni wiec tak czy siak kat wtrysku bedzie do zmienienia.

A jeszcze pytanko: gdzie moge odczytac wartosc dawki startowej bo to tez dosc wazne. Niedlugo wytne katalozator zmienie ten kat wtrysku, moze jeszcze ta dawke startowa jak trzeba bedzie i powinna furka odzyc, bo jakos ostatnio mam wrazenie ze mi ja delikatnie przymulilo. Sztange juz rozruszalem- WD40, ponaciagalem ja reka, przegonilem furke i teraz ladnie sie rusza. Dzieki koledzy za porady. Doceniam to :good:

To podpowie ktos gdzie moge odczytac wartosc dawki startowej ?

zostaw dawke startowa w spokoju .... !!!!!

[po cholere chcesz ja zmieniac ?]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce tylko sprawdzic jaka jest, tak z ciekawosci... :wink4: Niebede nic zmienial bo jak jest dobrze to poco grzebac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce tylko sprawdzic jaka jest, tak z ciekawosci... :wink4: Niebede nic zmienial bo jak jest dobrze to poco grzebac.

i słusznie...

No jeszcze raz zrobie te logi na cieplym silniku i zobacze, ale jak teraz jest wartosc 21 to raczej sie duzo niezmieni wiec tak czy siak kat wtrysku bedzie do zmienienia.

A jeszcze pytanko: gdzie moge odczytac wartosc dawki startowej bo to tez dosc wazne. Niedlugo wytne katalozator zmienie ten kat wtrysku, moze jeszcze ta dawke startowa jak trzeba bedzie i powinna furka odzyc, bo jakos ostatnio mam wrazenie ze mi ja delikatnie przymulilo. Sztange juz rozruszalem- WD40, ponaciagalem ja reka, przegonilem furke i teraz ladnie sie rusza. Dzieki koledzy za porady. Doceniam to :good:

To podpowie ktos gdzie moge odczytac wartosc dawki startowej ?

zostaw dawke startowa w spokoju .... !!!!!

[po cholere chcesz ja zmieniac ?]

wedle uznania ...............jak chce ...niech dłubie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy podepne się od temat. Przyspieszyłem u siebie statyczny kąt z około 44 do 65 w BS w celu poprawy odpalania. Po tej operacji niestety wartość kąta w MB też mi sie zwiększyła do około 65-67 także teraz w grupie 004 czyli w stopniach na biegu jałowym na rozgrzanym silniku mam 2,0-2,2 BTDC przy wymaganym 1,3 BTDC? Wcześniej miałem prawie idealnie koło 1,3 BTDC a wartość w gupie 000 była w granicach tych magicznych 50. Dlaczego tak się zrobiło? Ruszyłem delikatnie tylko pompą? Co zrobić żeby mieć w BS ponad 60 a w MB np. 50?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...