Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Moja A4 2.0T quattro APR Stage 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałem tu jeszcze dodać w związku ze szmerami ludzi że komuś tam nowy FSI bierze olej. Od 4 lat to auto nie wzięło mi nawet 50 ml nigdy.

2.0 ALT w b6 biorą olej na potęge więc i pewnie w b7 2.0 biorą :grin: Ktoś coś usłyszy, przeczyta i leci reklama po sieci :decayed: :decayed: :decayed:

Co do tej hamowni u Daniela to chyba macie rację bo mi wykres wypluło 190KM a przepływka czyta 167g/s co po przeliczeniu daje wynik 200KM :whistling: zresztą po logach znawcy mówią że powinno być 200 z malutkim plusikiem.

Pozdrawiam!!!

Opublikowano

U wrclaguny jest dokładnie przed wizytą w mr motors 173 g/s więc będziesz miał coś koło 200 KM na bank, na pewno więcej niż 195-198 KM.

Nie jest to super dokładny pomiar ale MAF powie prawdę. Mogę zabrać na następnego spota interfejs to zmierzymy. ;-)

Oczywiście przelicznik (dzielone przez 0.8) zależy też od programu a konkretnie AFR, jak jest bogaty program to wartość trzeba zweryfikować dlatego dobrze zrobić log z lambdy i można popatrzeć u Ciebie w benzynie jaki masz AFR bo to bardzo ważne.

Zrób log z kanału 003 - RPM - MAF oraz 031-1 lambda to Ci powiem jaki masz program. Wystarczy na drugim biegu od poniżej 2000obr do odcinki.

Opublikowano

A oto wyniki logów zrobione z wrclaguna :decayed:

aprstage2.jpg

Najlepsze jest to że auto zrobiło się dużo szybsze mimo że sporo spadło doładowanie turbo ale za to "wstaje" wcześniej na wykresie.

W czasie jazdy jest to naprawdę spora różnica do stage 1. APR jest świetną firmą, nie dość że mniej torturują podzespoły to auto do

codziennej jazdy zrobiło się mega przyjemne. Jest to najnowszy pliczek stage 2 wersja 1.3. Wyraźnie też wzrósł MAF co przy teoretycznych

wyliczeniach daje około 10 KM wzrostu mocy a zaznaczam że pomiar robiony na Pb95 więc oczywiście po zmianie zrobię ponownie logi bo na

Pb95 sterownik pracuje z obniżonymi parametrami, spodziewam się wyższych wyników. :wink:

Ehmmm tak czy siak widzę że mój zaworek N75 oddaje ducha (lekki boost leak) a mam starą wersję C bodajże, trzeba zakupić wersję D i założyć przy wymianie oleju.

Opublikowano

Auto rzeczywiście ma teraz niezłego kopa :wink:

Opublikowano



4 bieg z 60 do 100 około 4,90s. (4,25s. wyciągnąłem w B8 S4 333KM s-tronic na 4 biegu) do 110 5,5s. chyba nie jest źle jak na benzynę 2.0 ...a dopiero się rozkręcała :a4fan:

---------- Post dopisany 13-01-2013 at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2013 at 22:24 ----------

Zakupiłem nowy ulepszony zaworek upustowy tzw DV do turbo, na wykresie widać że turbo nie trzyma doładowania i wręcz go nie osiąga więc w czasie jazdy nawet czuć było z wrclaguna pewne szarpnięcia przy pełnym gazie, logi z systemu paliwowego nie pokazały błędów więc obstawiam ujście doładowania poprzez "zmęczony" stary zaworek który już popuszcza z bólu. Moje podejrzenia wzmacnia fakt że padający DV nie pokazuje check engine i w sumie nawet błedów może nie być, po prostu jest niższe doładowanie od ustalonego.
Patrząc nawet na wykres a dokładnie zapytanie ECU stage 1 do stage 2 widać że APR przesunęło cały wykres ok 500 obr w lewo co jest logiczne bo stage 2 to wysokowydajny katalizator lub jego brak więc turbo wstaje wcześniej co trzeba wykorzystać. Wykres się w zasadzie nie zmienił tylko został przesunięty w lewo, logi pokazują minimalne większe zapytanie o 0,2 bara. Niestety wspomniany zaworek chyba ma już dość więc położył mi wykres ale autko i tak idzie jak szalone.
Się założy, się zrobi nowe logi :banan:

DSC_94771.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...