Boosman Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam. 1.Pierwsze pytanko to jaki gaz polecicie do 1.8T a w przyszłości koło 230km , zeby to fajnie pracowało i nie brakowalo mocy ? U mnie montują STAG i BRC ! STAG 2700zł z wtryskami hana BRC - 3300 reduktor Genius MAX wtryski brc żółte 2.Gdzie polecicie dobrego gazownika w Okolicach Wadowic/Bielskabiałej/Andrychowa/Kęty/Brzeszcz - Ślaskie , Małopolskie - daleko też nie chce sie wybierać...
miszaq92 Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Jeden i drugi jest w porządku. Kolega ma STAGA z wtryskami hana w b6 1.8t BEX 190KM i nie narzeka
Boosman Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Jeden i drugi jest w porządku. Kolega ma STAGA z wtryskami hana w b6 1.8t BEX 190KM i nie narzeka Dzieki kolego za szybką odpowiedź , ale potrzebuje informacje od osób które posiadaja , lub montuja a nie ''kolega ma '' przyprowadź tu kolege niech sie wypowie , chetnie z nim rozwine temat ,albo zapytaj jaki parowniki jaki model wgl Edytowane 30 Lipca 2016 przez Boosman
RumJanek Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Witam. 1.Pierwsze pytanko to jaki gaz polecicie do 1.8T a w przyszłości koło 230km , zeby to fajnie pracowało i nie brakowalo mocy ? Nie żebym się wtracal, ale kolega polecił nie najgorszy zestaw, warty przyglądnięcia się. Co do przyprowadzenia kolegi: nie piszesz ze wypowiedź od osób TYLKO i WYŁĄCZNIE posiadających wymienione instalacje, może ktoś coś wie dobrze na jej temat bo kolega to sąsiad więc zna sprawę dobrze? Precyzuj sprawę i poszukaj tutaj osób które zakładają gaz, jest ich sporo. Pozdrawiam, Rum Edytowane 30 Lipca 2016 przez RumJanek
scq Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Temat szeroko opisywany, masz tam też moją wypowiedź odnośnie instalacji, na której ja jeżdżę: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/357185-zaproponowany-przez-gazownika-zestaw-do-18t-wasze-opinie-i-uwagi/
Dijo Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Mi do 1.8t q AEB 180km avant zaproponowali STAG 3 (odradzali mi nowsze że niby strata pieniędzy do tego samochodu ze po 2002 roku dopiero warto) KME Gold Barracudy Przewody ósemki Bak 55l I wlew w klapie za 3k. Co myślicie o tym że nie warto nowszego staga?
Boosman Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Mi do 1.8t q AEB 180km avant zaproponowali STAG 3 (odradzali mi nowsze że niby strata pieniędzy do tego samochodu ze po 2002 roku dopiero warto) KME Gold Barracudy Przewody ósemki Bak 55l I wlew w klapie za 3k. Co myślicie o tym że nie warto nowszego staga Moim zdaniem warto nowszego - grego10 który siedzi w lpg tez poleca nowszego , krajewski z Bielska tez poleca nowszego , i auto-joanna tez poleca nowszego - kiepski ten twój gaziarz
artur100g Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Gazownik poleca starszy sterownik,bo nowego nie ogarnia i tyle. Tak jest na 99%przypadków, niestety. 1
soul87 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) A co nowego jest w nowym stagu w stosunku do starego... Autokalibracja jest tama sama, i tak wiekszość gazowników nic więcej poza wspomnianą autokalibracją nie robi więc... jak ogarniał stare ogarnie i nowe... Jeżeli już był na tyle odważny żeby tykać mnożnik w starym stagu , tak i w nowym ustawia się też pobieżnie na mnożnik .... Poprostu stare stagi sa pare zł tansze, chce przyciąć i tyle, albo ma na magazynie jeszcze. .. Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez soul87
Boosman Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Po to jest nowy - żeby był nowszy / szybszy i wgl lepszy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się