audia419tdi110 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam, zamieszczam logi 011 gdyż turbo późno wstaje, bardzo słaby dól, od około 2,5tys dopiero zaczyna jechać. Katalizatora już nie ma, egr również + wyłączony programowo, N18 usunięty; kolektory wyczyszczone, turbina wyczyszczona, przepływomierz sprawdzony - sprawny, podciśnienia sprawdzone - przy gruszce 0,7bar, kat wtrysku podniesiony, dolot sprawdzony; http://vaglog.pl/log_272798.html
Jarol Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zrób pozostałe logi dynamiczne. Minimum kanały 01, 03, 04, 08
audia419tdi110 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 http://vaglog.pl/log_273022.html http://vaglog.pl/log_273023.html http://vaglog.pl/log_273024.html http://vaglog.pl/log_273025.html
Jarol Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 (edytowane) W logach wszystko jest w miarę ok jedynie auto jest nie dogrzane czyli do sprawdzenia czujnik temperatury i do wymiany termostat. Musisz sprawdzić turbosprężarkę i ustawienia sztangi czy nie jest za długa. Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez Jarol
audia419tdi110 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dzisiaj podmieniłem samą turbinę (gruszkę pozostawiłem bez ruszania sztangi) i wynik poniżej http://vaglog.pl/log_274766.html Samochód lepiej jedzie, wcześniej się zbiera - około 2tys obr.- ale tez bardziej kopci Stara turbina tzn ta co której pisałem na górze posta była idealnie czyszczona około miesiąc temu a dzisiaj już geometria zapieczona (biegi zmieniane przy 3tys , czasami 3,5tys) - co może być przyczyna?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się