121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Witam wiec tak jestem tu nowy mało wiem o Klimatyzacjach samochodowych wiec przyszedłem do was prosić o pomoc wiec tak od jakiegoś czasu wgl... nie załącz się sprężarka klimatyzacji pomimo tego ze gwiazdka w klimatroniku jest wyświetlana w piątek byłem u mechanika nabił klimę i mimo tego nadal nie działa jakaś rada może wiecie ?? Audi A4 b5 Sedan Klimatronik Silnik: 1.8 Moc:125KM
soulmaster3m Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 1) Spróbuj włączyć klimatyzację w jakiś inny dzień niż piątek, może zadziała. 2) To nie mechanik i może nabij ci klimę, ale przede wszystkim nabił sobie kiermanę. 3) Tak, przydałoby się używać interpunkcji bo tak to siejesz niezłego słowozlepa. 4) Masz kabel? 5) Tak, diagnostyczny, taki najtańszy może być. 6) Nie masz? No trudno, poszukaj jak się czyta błędy z klimatronika innym sposobem niż kabel i pokaż co z siebie wypluł. 7) Nie, nie poszukam ci instrukcji. Sam poszukaj. Jest nawet na YT.
121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 1. Nie działa i w poniedziałek 2. Jeśli chodzi o to to czynnik chłodzący jest 3. Rozumiem 4.nie posiadam 5. Poszukam zaraz na allegro 6. Może jakoś mi się uda to znaleźć
soulmaster3m Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 A masz. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/367526-klima-slabo-chlodzi-w-czasie-jazdy/#entry4901014
121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 I co ja mam ci tam napisać co ma niby wyskoczyć nie rozumiem ja jakoś tego wchodzę w to menu i stopnie i z którego nr mam ci cos podać
soulmaster3m Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Serio? Ja p... KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć wartości wyświetlane dla tych elementów. Wyświetlana wartości kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód 6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) 7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109) 8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury 11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 12 Specjalna wartość klapy centralnej 13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) 14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz 15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza 17 Prędkość samochodu (km/h) 18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V) 19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) 20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V) 21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony 22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się 25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down 26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT) 27 Wartość kodu (Coding value) 28 Prędkość obrotowa silnika (RPM) 29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) 30 Wersja programu 31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się) 32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury 33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej 34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz 35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza 36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?) 45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo) 46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny) 47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC) 48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) 50 Czas postoju (min) 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC 52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8. Zobacz poniżej. 53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz poniżej. 54 Znak sterujący 55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) 58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89) 59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód 60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109) 61 Wersja programu (ostatnia) -------------------------------------------------------------------------------- Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC) 00.0 brak błędów 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej) 02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa 02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie 03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1 03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa 03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej) 04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1 04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa 04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie 05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej) 05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz poniżej) 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) 06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1 06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) 07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) 08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie 08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana 11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej) 11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1 11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa 11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie 11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej) 11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej) 13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie 13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej) 13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej) 15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1 15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa 15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie 15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej) 15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu 18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej) 20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej) 29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła 29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła 29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie 29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC): *02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury *05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury *05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0 *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie *11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?) *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie *22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551 -------------------------------------------------------------------------------- Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Część warunkowa a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500 c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000 d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000 e1 Funkcje systemu OK f1 Funkcje systemu OK a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna) b2 Niskie napięcie c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max. d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT) e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73) f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118) a3 Wybrany tryb ECON b3 Wybrane OFF c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds) e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC) g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK) Kropka dziesiętna Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON Kropka dziesiętna Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF -------------------------------------------------------------------------------- Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale. Część warunkowa a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji) c1 Zamknięty zawór ogrzewania d1 Przewody dwukierunkowe e1 Kompresor klimatyzacji ON f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON a2 Klapa przepływu powietrza otwarta b2 Klapa przepływu powietrza otwarta c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi" e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi" f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz" a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny" b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny” c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz" d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze" e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze" f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze" g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Stary Ja to nic z tego nie rozumiem i tak
soulmaster3m Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 No to jak nie rozumiesz to odpowiadam na ostatnie pytanie z pierwszego postu. Jedź do ASO. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Napisz co się wyświetli pod 1.
121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Tylko ASO Pewnie bardzo dużo sobie za takie coś policzy A wiec tak -5,3 -6,1 -7,1 -11,7 -15,7 -18,3 -22,1 -50,1 To sie w kółko pokazuje
soulmaster3m Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Jedna rozumiesz. 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie Te pogrubione to ważne z czego 22.1 najważniejszy. Jeśli czujniki temperatury pokazują klimatronikowi złą czyt. ujemną temperaturę a pewnie tak jest to klima nie włączy się. A ten czujnik F118 to najważniejsza tutaj rzecz i już nie raz opisywałem jak działa i co sprawdzać. Znajdziesz odpowiedź w moich postach w tym dziale.
121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Znalazłem ten temat co pisałeś o "Bierzesz miernik/multimeter i sprawdzasz które piny czujnika pozostają otwarte. Jeśli 1 i 2 to masz za wysokie ciśnienie, jeśli 3 i 4 to masz 12,7bara, ale to musisz sprawdzić czy kompresor rusza. Bo też może wentylator być padnięty albo sam czujnik już nie abla. Możesz też ręcznie zwierać piny 1z2 i sprawdzić czy kompresor ruszy lub piny 3z4 i czy wentylator ruszy. Tylko nie zwieraj tych wychodzących z zaworka/czujnika a te co są we wtyczce." wiec mam tak zrobic?
121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 A moze taka mała podpowiedz bo chyba przeoczyłem gdzie znajdę ten czujnik
121kamil121 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli tak od strony pasażera odkręcić kratkę zderzaka i tam jest / Prawda? Nie obędzie sie chyba bez demontażu zderzaka.. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez 121kamil121
soulmaster3m Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Nie nie prawda, ale jak dasz radę przez kratkę to powodzenia. Lampę zdejmik i zobacz.
121kamil121 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2016 A wiec tak oto zdj -Klima włączona pin 1i2 http://www.fotosik.pl/zdjecie/1759073830ec64e0 -Klima włączona pin 3-4 http://www.fotosik.pl/zdjecie/016c38b30994aedf -Klima Wyłączona pin 1-2 http://www.fotosik.pl/zdjecie/3fe848e955f87588 -Klima Wyłączona pin 3-4 http://www.fotosik.pl/zdjecie/7ea6b09f96535407 Co więcej mam ci podać? Odświeżam
Trus Kaw Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Witam przyłącze się do posta mam błędy klinatronik na pierwszym takie: 6,1 15,7 22,1 50,1 chce powiedzieć że na krótko jak zwieram przy przekaźniku to klima się załącza wiatrak ogólnie chodzi. Ale jak włożeniu przekaźnik to nie chce się wlaczyc. Dodam że czujnik ten przy chlodnicy klimy wymieniony na nowy. Kable sprawdzone. Klimatronik nowy. Wszystko a nadal nie załącza się. Może wy pomozecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się