markus85 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Panowie pytanie, jak stoję w korku kompresor się wyłącza i włącza, wygląda to tak że jak jadę działa cały czas a jak zatrzymam się to wyłączy się sprężarka,przestanie chłodzić po czym po ok 5-7 sek. załączy się ponownie podziała z 40 sekund i ponownie się wyłącza i tak w kółko do momentu ruszenia. Byłem na serwisie klimy i gość powiedział mi że prawdopodobnie nie działa 2 bieg wentylatora klimatyzacji, i że wzrasta ciśnienie. Może to być kwestia przekaźnika?Gdzie go szukać? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Coś te mechaniki wiedzą, ale wiedzą wszystko czyli nic. Jakby wentylator nie działał to by kompresor w ogóle nie ruszył. Nie, to nie kwestia przekaźnika, szybciej samochód rdzewiejąc zintegruje się z glebą niż padnie przekaźnik. Pokaż błędy. A jeśli już cud się stał i to przekaźnik to tutaj masz rozpiskę: Air001 A tutaj jak on działa i jak go sprawdzić. Air002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinamm1 0 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Witam, mam ten sam problem z klimatyzacją. Marcus85 udało Ci się go rozwiązać. Czy ktoś wie w czym jest problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 też jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinamm1 0 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 U mnie na 100% winne są szczotki silnika wentylatora. Spróbuje wymienić szczotki a jak się nie uda to cały wentylator. Szczotki to rozmiar 7x8x16mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 w Passacie b5 teścia był ten sam problem , wystarczy uderzyc czyms w silnik wentylatora na postoju przy działającej klimie. jeżeli zastartuje po któryms uderzeniu to znaczy że silnik ma wywalone szczotki. Ciezko wymienić je, więc łatwiej będzie kupic nowy wentylator, albo dla dłubaczy pozostaje demontaż i dobranie czegoś zbliżonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się