Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miekki pedal hamulca po wymianie klocków i tarcz.


CreShu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak kupilem tak było ale myslalem ze wina klockow z tylu bo do wymiany były, wymienilem z miesiac temu i nadal jest to samo :) mam na podworku 1.9tdi a4 b5 90KM i dzis zmienialem klocki z tylu to pedal doslownie na 1 cm i juz hamuje a u mnie trzeba do polowy wcisnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bierzesz w ogóle pod uwagę że w 1,8T są pewnie ździebko :naughty: większe zaciski hamulcowe niż w tym TDI-ku i trzeba do nich pewnie 2 razy więcej płynu hamulcowego wpompować żeby się zacisnęły na tarczach ? :P

Jak na rolkach jest OK , pedał nie wpada do podłogi tylko do połowy i hamuje dobrze to może nie szukaj dziury w całym ? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie darowalem sobie szukanie dziury w calym, hamowac hamuje jak powinien. A co do Twojej wypowiedzi piotrsob1 to zaciski mają takie same, nie są 2 razy wieksze :)


Wracam do tematu gdyż pogoda robi się co raz gorsza, a warunki na drogach co raz cięższe. Pracę pedała hamulca podzielmy na 3 części. Powinien łapać w 1/3 od góry a łapie 2/3 od góry. Hamulce odpowietrzone, na rolkach sprawdzane moment dobry. Tylko po prostu nisko pedał siada. Jest możliwość wyregulowania tego np trzpieniem tym co idzie przez serwo do pompy? Lub czy po prostu jest możliwość ustawienia go aby brał wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...